Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Campari grupa udvostručit će proizvodnju Aperola. Prodaja je rasla pet puta u zadnjih 10 godina 

aperol

Aperol Spritz je prije desetak godina inicirao najjači revival jednog brenda viđen u industriji za dugo vremena. S dva efekta: spritzevi su se vratili u modu i postali popularniji nego ikad, i Campari grupa mora udvostručiti proizvodnju Aperola, baze za Aperol Spritz. 

Aperol je lansiran 1919. na Međunarodnom sajmu u Padovi. Kreirala su ga braća Barbieri, u mjestu Bassano del Grappa u provinciji Vicenza. Aperol se proizvodi od infuzija gorke naranče, encijana, rabarbare, kininovca, aromatičnog i bilja i nekoliko vrsta korijenja. Recept je tajna. Aperol je popularan postao nakon Drugoga svjetskog rata, kao laganija alternativa Campariju. Iako imaju gotovo isti postotak šećera, Aperol je svjetliji, manje gorak i ima 11 posto alkohola, gotovo dvostruko manje Camparija, pa ga je 50-tih mlađa dinamična publika usvojila i pretvorila u cool piće. Za današnji uspjeh Aperola zaslužan je upravo Campari koji je 2003. kupio kompaniju Barbero 1891, vlasnika Aperola. Više o povijesti Aperola i usponu Aperol Spritza možete pročitati OVDJE

Kako nas je Campari nagovorio da zavolimo Aperol Spritz

Campari je nedavno objavio da je svoju tvornicu Novi Ligure u sjeverozapadnoj Italiji sa 60.700 kvadratnih metara proširio za dodatnih  6.500 kvadrata i novom Aperol punionicom, u okviru ulaganja od 75 milijuna eura. Tvornica Aperola najveći je Camparijev proizvodni centar. Aperol, najprodavaniji Camparijev brend, čini 24 posto ukupnog prometa grupe, a u zadnjih deset godina prodaja rasla – pet puta.

Aperol je najprodavaniji brend Camparija koji čini 24% ukupne prodaje grupe i ima peterostruki rast u posljednjem desetljeću. “Ponosni smo što otvaramo novu liniju za punjenje posvećenu Aperolu, koja će nam omogućiti da dodatno povećamo proizvodne kapacitete i ritual aperitiva nastavimo izvoziti širom svijeta kao simbol talijanskog načina života, karakteriziran modelom odgovorne konzumacije i najviše kvalitete,” rekao je Matteo Fantacchiotti, glavni izvršni direktor Campari grupe, Proširenje pogona 20 godina nakon otvaranja dodatna je potvrda pozitivnog trenda rasta posljednjih godina.” Osim Aperola, u tvornici Novi Ligure proizvode se Campari, Campari Soda, Crodina i Cinzana. Godine 2023. u njoj je proizvedeno 29 posto svih prodanih količina Campari grupe, a s proširenjem će moći proizvoditi 100 milijuna boca godišnje više. Proizvodnja je rasla s 29 milijuna boca u 2004. na 360 milijuna boca u 2023. godini.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

})