Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

The Glenlivet Twist & Mix Cocktails revolucionarna su ideja u svijetu jakih pića

The Glenlivet, najveća škotska malt whisky destilerija, upravo je predstavila revolucionarnu ideju gotovih koktela koji nisu zamiješani nego se sastojci nalaze u čepu kojeg je potrebno zavrtiti i zatim bočicu protresti. 

Zbunjeni ste, koncept vam zvuči poznato? Da, ideja nove RTD serije koktela na bazi whiskyja identična je onoj koju već odavno koriste pića poput naše Cedevite. Riječ je o patentiranom Vessl čepu u kojem je sadržaj spremljen bez kisika i zaštićen dušikom sve Do trenutka upotrebe. Vessl čep već je neko vrijeme u upotrebi I kod niskoalkoholnih RTD (Ready to Drink) proizvoda, međutim ovo je prvi puta da takvo nešto vidimo i u kategoriji jakih alkoholnih pića. 

Princip ovih koktela je dakle sljedeći: u bočicama od 375 mililitara nalazi se The Glenlivet single malt scotch whisky na 40% alk. jakosti, dok se u čepu nalaze ostali sastojci. Nakon što se donji dio čepa okrene iz njega se sastojci automatski presipaju u whisky i bočicu potrebno protresti da se sastojci izmiješaju. Potom se otvori glavni čep i zamiješani koktel pretoči u čaše s ledom. Ukupno se u bočici nalazi količina za otprilike 8 koktela no ne mora se sve potrošiti odjednom jer je, kako navode u The Glenlivetu, koktel stabilan kroz dva tjedna ako se čuva u hladnjaku. 

The Glenlivet Twist & Mix Cocktails za sada ima dva izdanja: Old Fashioned i New Manhattan. Old Fashioned je jedan od najstarijih koktela koji se sastoji od whiskyja (malta), sladila/šećera i bittera, dok je Manhattan mješavina whiskyja, slatkog (crvenog) vermuta i bittera.

Dodatna zanimljivost ovog koncepta jest da se kokteli koji se poslužuju u punoj jakosti, bez razvodnjavanja gaziranim pićima kako je uglavnom uobičajeno kod RTD koktela (gin&tonic, whisky&cola, mojito…) dostupnih na tržištu.  

Koliko god se ovakve ideje možda nekome činile bespotrebne, ideja itekako ide ukorak s vremenom. RTD kategorija pića eksplozivno raste na svjetskom tržištu, o čemu smo već pisali. Potražnja za unaprijed pripremljenim, zamiješanim jakim pićima, odnosno koktelima doista je ogromna i u par godina je dvostručila prodaju na vrijednosti iznad bilijuna (1.012 milijardi) dolara. Gotovo da nema velike tvrtke ili brenda koji nije zagrizao u ovaj enormni tržišni kolač.  Bilo bi posve nevjerojtano da trenutna druga najveća kompanija jakih pića Pernod Ricard nije iskoristila priliku u to uključiti svoj brend i destileriju The Glenlivet.

Ovo i nije prvi put da The Glenlivet nameće tempo. Sjetimo se projekta The Glenlivet Capsule Collection iz 2019. godine kad su koktele punili u jestive jastučiće, poput gumenih bombona. Iako je to bio samo pokusni projekt koji nije bio namijenjen širokom tržištu (imali smo sreće biti na jednoj od promocija i kušati ih) zapravo je bio priprema za ovaj projekt. 

Kako navodi Jane Murphy, globalna marketing direktorica u Chivas Brothers (subsidiaru Pernod Ricarda): “U svojih gotovo 200 godina The Glenlivet probija granice tradicionalnog i u našem je pionirskom duhu bilo, surađujući Vesslom, razviti novi način pristupa ready-to-drink koktelima podižući iskustvo uživanja u vlastitom domu potpuno prilagođeno globalnim zahtjevima kupaca.“ Cijena bočice na američkom tržištu je oko 22 dolara.

Bez obzira što osobno još nismo skloni takvoj vrsti pića, ne možemo zažmiriti na globalne trendove. Gotovo smo sigurni da Pernod Ricard i The Glenlivet ovoga puta imaju pravu tržišnu bombu.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.