Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Što učiniti kad vam konobar u praznom restoranu ponudi najgori stol? Otići u drugi restoran

restoran

Danas oko podneva pokušali smo ručati u jednom dobrom restoranu blizu Kvaternikova trga, gdje nikad nismo imali problema s poslugom. U restoran smo ušli u 12 i 15. U blagovaonici koja prima oko 60 gostiju, sjedilo je točno osam ljudi.

Na još tri stola bila je postavljena pločica rezervirano. Ostali su stolovi bilo slobodni. Prvo smo sami, minutu ili dvije stajali kraj šanka, jer ni za šankom ni u blagovaonici nije bilo ni jednog konobara. Zatim se pojavio jedan gospodin , pretpostsvljamo iz Filipina, koji nas je usred prazne blagovaonice uputio na najmanji stol u restoranu, postavljen kraj ulaznih vrata. Budući da je danas u Zagrebu dosta hladno, nismo željeli sjediti kraj ulaza pa smo se zahvalili na ponudi, o otišli ručati negdje drugdje. Nije nam palo napamet da tražimo bolji stol, jer to nikad ne radimo.

Nismo se naljutili na stranog konobara: on je postupio po logici da manji broj gostiju dobiva lošiji stol. Jednom nam je, uostalom, hrvatski konobsr na posve praznoj terasi na početku Petrinjske ponudio uvjerljivo najgori stol, uz obrazloženje da dvoje ljudi po restoranskim pravilima, ne smije dobiti veći stol čak ni kad je restoran posve prazan (taj je restoran, naravno, propao). Konobari bi, međutim, morali imati socijalnu inteligenciju i prepoznavati određene situacije. Da je danas restoran na Kvatriću bio pun, i da nam je ponuđen jedini preostali stol, ne bi bilo problema. Drugi put bismo rezervirali. Ovako smo, međutim, posve sigurni da ćemo taj restoran u idućih godinu dana zaobilaziti.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.