Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Upravo traje masovna internetska pobuna protiv Lidla, zbog rasta cijena uoči uvođenja eura. Hoće li doći do bojkota?

lidl

Slobodna Dalmacija jučer je izvijestila o žestokoj i masovnoj pobuni kupaca protiv Lidla, koja upravo traje na društvenim mrežama. Slobodna konstatira da kupci ispisuju stotine i stotine komentara protiv Lidla, reagirajući tako na Lidlov propagandni slogan Cijene ostaju iste, kojim je ovaj njemački diskonter dočekao euro. Prilično ljuti kupci tvrde i fotografski dokumentiraju kako je hrvatski Lidl u nizu proizvoda sada skuplji od njemačkog, austrijskog i slovenskog Lidla.

Bijesni Lidlovi potrošači također navode da je Lidl čitav niz cijena zaokružio prema gore i prijete bojkotom. Lidl je na molbu Slobodne da prokomentira masovno nezadovoljstvo potrošača reagirao neobično nemuštim priopćenjem, u kojem se spominje sve i svašta, od otežanih opskrbnih linija do rata u Ukrajini, ali se zapravo ne demantiraju razlozi internetske pobune protiv ovog velikog trgovačkog lanca.

E sada, da je riječ bilo kome drugom, a ne o Lidlu, ovaj bi slučaj bio relativno nevažan. Ogorčeni kupci za koji bi dan sve zaboravili u potrazi za sniženjima i akcijama u diskonterovim katalozima. Lidl je, međutim, nešto drugo. Lidl je brend koji dugo godina, vrlo vještom uporabom društvenih mreža, stvara lojalnu zajednicu zadovoljnih  kupaca: ti su kupci ponosni što kupuju u Lidlu i uvjereni da Lidl nije samo diskonter, nego prodavač zaista kvalitetne robe po poštenim cijenama.

Mnogi pripadnici Lidlove lojalne zajednice potrošača uistinu vjeruju da su proizvodi koji se prodaju pod Lidlovih robnim markama jednako kvalitetni ili kvalitetniji od skupljih sličnih proizvoda u drugim supermarketima, i da je Lidl uzoran primjer poštenog odnosa prema kupcu. Naravno da sve to uglavnom nije točno i da je roba koja se prodaje u Lidlu, od vina i maslinova ulja do takozvanih  nacionalnih specijaliteta raznih zemalja, veoma često trećerazredna. Ali, Lidlovi su kupci zahvaljujući dugogodišnjem pažljivom brendiranju i odličnom Lidlovih korištenju društvenih mreža i televizije, uvjereni da nije tako. Oni, naprosto, doživljavaju Lidl kao nešto svoje, korisno, dobro i pošteno. I sada ih je taj i takav Lidl iznevjerio. Baš zbog tog osjećaja iznevjerenosti, trenutna internetska pobuna protiv Lidla možda bi mogla imati dugoročne posljedice na Lidlovo poslovanje u Hrvatskoj.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.