Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Navis je spreman postati jedno od središta nautičke gastronomije, važnog trenda među hrvatskim restoranima

Lanjsko je ljeto, specifično kakvo je već bilo, definitivno afirmiralo nautičku gastronomiju kao iznimno značajan trend u hrvatskoj restoranskoj industriji, Restorani do kojih se dolazi samo  morem poput onih na Kornatima, radili su iznimno dobro i spasili sezonu za mnoge svoje stalne dobavljače.

Korona je prošle godine, naime, dovela do doslovne eksplozije dolazaka jahti u hrvatski dio Jadrana.  Ukupni nautički promet u srpnju 2020. godine u Šibensko-kninskoj županiji, kojoj pripadaju Kornati, bio je samo deset posto manji nego 2019. godine, a rezultati za kolovoz bili su još bolji.

Nautički se turizam pokazao relativno najotpornijim na koronu, pa se Hrvatska, zahvaljujući zaista veoma dobrim i profesionalnim kornatskim restoranima, afirmirala kao važna destinacija nautičke gastronomije.

Nautička se gastronomija, međutim, nije proširila prema sjeveru, što je šteta, jer je sjeverni Jadran stanište nekih od najplemenitijih hrvatskih sastojaka iz mora; kvarnerski škamp prirodno prvi pada napamet, ali tu je i niz bijelih riba i školjki.

Nadalje, istarska maslinova ulja, tartufi i zanatski sirevi idealni su gastronomski alati za privlačenje publike s jahti u restorane sjevernog Jadrana.

Kruno Kapetanović, vlasnik opatijskog Navisa, savršeno je svjestan potencijala nautičke gastronomije. Navisovo privezište za jahte, koje prima i brodove dulje od dvadeset metara, jedinstveni je infrastrukturni resurs za razvoj nautičke gastronomije na sjevernom Jadranu.

Jahte i gliseri koji uplovljavaju u Navis imaju atraktivan pogled na taj zaista lijepi hotel, njegovo veliko sunčalište i kupalište i restoran s kojeg se opet vidi dobar dio Kvarnera.

U restoranu čiji se meni bazira pretežno na lokalnoj i sasvim svježoj hrani (pa se tako i sushi priprema  s vrlo lokalnim i sezonskim sastojcima, poput šparoga i dnevno ulovljene  ribe) i na mekoj ruci chefa Tina Sinožića, toče se vina koja gosti s jahti često traže. Od ekstenzivnog izbora šampanjaca do klasičnih svjetskih crnih vina (naravno, ipak je najviše lokalnih vina).

Osim zbog same ponude hrane i pića, sjeverni bi Jadran mogao postati novo središte nautičke gastronomije i uslijed izgradnje Porto Baroša, velike riječke marine, koja će sama po sebi na Kvarner dovesti mnogo nautičara.

Navis je u lipnju radio s oko devedest posto popunjenosti, bilo je i dana kad se u hotelu doslovno nije mogla pronaći ni jedna slobodna soba, a na parkingu, uključujući i unutarnju garažu, ni jedno slobodno mjesto. Budući da su Navisovi hotelski kapaciteti realizirani, logično je što vlasnik želi proširiti svoju restoransku publiku gostima s jahti i glisera, koji mogu uploviti i vezati se doslovno ispod samog restorana.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.