Visa Inspire

Kult Plave Kamenice

Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Kornati vina

Važnost brendiranja ili kako prodati 150 tisuća buteljki graševine u par mjeseci?

vezak-grasevina

Vinarija Daruvar pustila je u prodaju svoju graševinu Vezak negdje iza Uskrsa. Do početka kolovoza prodali su oko 150 tisuća buteljki, što znači da će do kraja godine nestati svih 250 tisuća butelja. Riječ je o izvrsnom rezultatu, za koji nije zaslužna samo kvaliteta vina. Naime, na našem se tržištu prodaju tri podjednako dobre i masovno dostupne graševine u rangu cijena oko tridesetak kuna. Uz Vezak tu je još Kvalitetna graševina Belje i Kvalitetna graševina Iločkih podruma.

Sve tri graševine vrijede oko 86 do 88 bodova, što je odlična vrijednost za novac, i sve tri povremeno dobivaju značajne međunarodne nagrade. One se stilski razlikuju, ali ne toliko da bi većina potrošača uočila razliku. Sve su tri naglašeno svježe pa samim tim i lakopitke.

Vezak, brand koji postoji manje od godinu dana, odlučio je, međutim, potražiti i mobilizirati novu, mlađu publiku. Badelovi marketinški menadžeri ispravno su uočili da se graševine prezentiraju kao tradicionalna, terroirska pomalo rustikalna vina, što je okej za tradicionalne vinske kupce. Pa su Vezak kao novi proizvod odlučili rasteretiti slika veličanstvenih vinograda s dugom poviješću, nego su se odlučili na laganu, bijelo-šarenu etiketu, gdje sama riječ Vezak predstavlja nenametljivu ali jasnu poveznicu s tradicijom. Pa su onda odlučili, jumbo plakatima i web kampanjom, obavijestiti svoje kupce da je njihova svakodnevna graševina za tridesetak kuna osvojila broncu na Decanterovim Svjetskim nagradama u Londonu.

Sada ti kupci, osim što piju veselo i lagano vino, još znaju da to vino vrijedi i u globalnim okvirima. Pa je tako otišlo 150 tisuća buteljki novog vina za par mjeseci. Riječ je definitivno o jednoj od najuspješnijih akcija za brendiranje vina u povijesti hrvatskog vinskog marketinga.

aqua-panna-sidebar
ulje-2021-naslovnica

aviation-gin

Važnost brendiranja ili kako prodati 150 tisuća buteljki graševine u par mjeseci?

by Kult Plave Kamenice time to read: 1 min