Zagrebački Britanski trg polako zaokružuje status novog gradskog gastronomskog huba. Nakon Bread Cluba, Fisherije te Špeceraja i Veronike u neposrednoj blizini, na samom trgu svoj je treći zagrebački butik otvorio The Meat.
Prvi The Meat otvoren je prije skoro točno godinu dana, početkom svibnja u Vlaškoj ulici u prostoru nekadašnjeg Delikatesa Ivić, The Meat je nametnuo nove standarde u prezentaciji i maloprodaji mesa. Ukinuli su tradiciju mesnica koje izgledaju kao klaonice i otvorili efektno dizajniranu trgovinu s konfekcioniranim mesom iz vlasittog uzgoja, začinima i kondimentima.
The Meat je zajednički projekt vlasnika slatinske Mesoprerade Denisa Matijevića i poznatog mesnog chefa Nenada Komesa. Cilj The Meata je meso prodavati kao vrhunski sastojak, privlačan i propisno tretiran. U The Meatovim trgovinama dominiraju efektne vitrine s različitim rezovima steakova, janjećih kotleta i drugog mesa, i ageri u kojima odležavaju veliki komadi govedine.
Sve meso u The Meatu je hrvatskog porijekla a steakove odležavaju do 60 dana. The Meat prodaje i suhomesnate proizvode od crne slavonske svinje, Cidrani octeve, ajvare, sireve i nešto. The Meat na Britanskom trgu značajno će poboljšati će gastronomski život centralnog dijela Ilice.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.