Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Dvojica vinara iz Languedoca dali su ChatGPT-u da napravi vino, od prešanja do etikete. Oduševljeni su

the-end

Vinarija Aubert & Mathieu iz Languedoca odlučila je testirati trenutne domete umjetne inteligencije u proizvodnji vina. Kompletnu proizvodnju vina, sve do izrade etikete i postavljanja cijene, prepustili su algoritmu. Koristili su razne alate, a najviše ChatGPT. 

Umjetna inteligencija odlučila je napraviti kupažu 60 posto grenachea i 40 posto syraha iz organskog uzgoja, i odradila se ključne faze, poput dizajna boce, odabira naziva vina (nazvala ga je The End, protumačite to kako želite), kreiranja marketinških materijala i sastavljanja stražnje etikete. 

U vinariji Aubert & Mathieu oduševljeni su mogućnostima umjetne inteligencije u proizvodnji vina. Kažu da je ChatGPT dao vrlo zapanjujuće stručne preporuke za proizvodnju vina na temelju sorte grožđa, boje, tanina i voćnosti i slično. Predložio je punjenje vina u burgundsku bocu, za koju je smatrao da je “izvrsna za predstavljanje vina”. Umjetna inteligencija izradila je i marketinški plan i priopćenja za medije koja se ne razlikuju od onih koje produciraju agencije. Jedino ozbiljno ograničenje pokazala je na sastavljanju podataka za stražnju etiketu. ChatGPT napravio je nekoliko očiglednih tehničkih grešaka koje su ljudi morali ispraviti.

Zanimljivo je i da je umjetna inteligencija cijenu vina pozicionirala između 50 i 100 eura, dok bi ga vinari prema svom iskustvu prodavali za manje od 30 eura. Aubert & Mathieu složili su se oko prodajne cijene od nešto ispod 30 eura. ChatGPT za Aubert & Mathieu je proizveo 600 boca vina The End. Čekaju se recenzije.  

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.