Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Toblerone je povećao prored na čokoladici i svi su poludjeli jer izgleda ‘jadno’ i ‘opsceno’

toblerone

“Opsceno”, kao “očerupana božićna jelka”, “tužno” i “skandalozno” manji je i najblaži dio pridjeva kojima su bijesni fanovi zasuli proizvođače Tobleronea na Twitteru, kad su vidjeli novi oblik te čokolade. Korporacija Mondelez International proširila je prostor između trokuta na Tobleroneu i on sada ljudima izgleda jadno. Objasnili su da su bili prisiljeni na to zbog rasta cijena.

“Kao i mnoge kompanije, suočeni smo s rastom troškova brojnih sastojaka. Podnosimo te troškove koliko god možemo, ali da bi Toblerone ostao na policama, pristupačan i zadržao trokutasti oblik morali smo smanjiti masu, to kod samo dviju čokolada u našem širokom asortimanu Toblerone proizvoda, samo u Velikoj Britaniji”, objavila je nedavno kompanija na svojoj Facebook stranici.

Kupcima se nimalo ne sviđa njihov potez ni objašnjenje. Smatraju da Toblerone nije svakodnevna hrana i da oni koji ga vole mogu platiti malo više. Drugi tvrde da Mondlez pokušava odvući pažnju s prave priče, a to je da je cijela čokolada sada manja, 360 grama umjesto 400 grama, a da je kutija ostala jednake veličine da se to sakrije.  Zapravo, većina ljudi tvrdi da ih  manje smeta manja čokolada nego veći prored. Opće je mišljenje da je sve skupa posljedica Brexita, jer Mondelez nije prva kompanija koja je morala hitno rezati troškove zbog pada vrijednosti funte. Tesco i Unilever javno su se sukobili kad je Unilever u listopadu objavio da će dizati cijene svojih najpopularnijih proizvoda da kompenzira pad funte.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.