
Dugootočka Villa Nai 3.3 Gorana i Nives Morović, najluksuzniji hrvatski butik hotel, dobila je tri ključa u novom Michelinovom vodiču za hotele. Riječ je o najvišoj ocjen, ekvivalentu trima zvjezdicama u Michelinovu restoranom vodiču. Villa Nai 3.3 bila je i u finalu Michelinova izbora za najbolje dizajnirani hotel na svijetu. Među samo pet izabranih hotela jučer je pobijedio dubajski Atlantis The Royal. Tri ključa u Michelinovu vodiču za hotele najveće je međunarodno priznanje koje je ijedan hrvatski hotel dosad dobio.
U srijedu 8. listopada Michelinov je u Muzeju dekorativnih umjetnosti u Parizu predstavio drugo izdanje svog vodiča za hotele. Michelinov vodič sada obuhvaća više od sedam tisuća hotela diljem svijeta, označene s jednim, dva ili tri ključa. Za ulazak u Michelinov vodič i za ključeve, pandan restoranskim zvjezdicama, luksuz nije dovoljan. Hoteli moraju imati karakter, vrhunski dizajn ili zanimljivu povijest, poseban naglasak se stavlja na gostoprimstvo i originalnost koncepta. Trenutno u svijetu radi 1742 hotela s jednim ključem, 572 hotela s dva ključa i svega 143 hotela s tri ključa. Kriteriji su rigorozni.
Jedan ključ označava hotele snažnog karaktera, koji šire granice koncepata i nude nešto posebno, uz najvišu razinu usluge u svojoj kategoriji cijene. Dva ključa dodjeljuju se hotelima koji su destinacija za sebe, koncipirani su kao cjelovito iskustvo i dizajnom određuju atmosferu svoga kraja. Tri Michelinova ključa dodjeluju se ikonografskim hotelima, koji osim jedinstvenog dizajna i ultimativnog luksuza moraju odisati specifičnim stilom i elegancijom. Michelin hotele s tri ključa naziva hotelima za putovanje života. Svi elementi, od dizajna, preko okoliša do usluge i gastronomije, moraju biti na najvišoj razini, uz snažan emocionalni dojam.
“125 godina nakon što je pokrenut kao vodič za zahtjevne putnike, Michelinov vodič ponovno postavlja standard izvrsnosti. Ovoga puta u svijetu hotelijerstva. Kao što su Michelinove zvjezdice najviše priznanje za izvrsnost restorana, Michelinovi ključevi odaju priznanje hotelima koji nude zaista iznimna iskustva, u kojima se dizajn, usluga i lokacija spajaju u nezaboravne trenutke. Uvođenjem Michelinovih ključeva, naš vodič postavlja novi, globalni i neovisni standard izvrsnosti u hotelskom smještaju”, rekao je na ceremoniji Gwendal Poullennec, međunarodni direktor MIchelinova vodiča.
Villu Nai 3.3 projektirao je ugledni dalmatinski arhitekt Nikola Bašić, autor zadarskih Morskih orgulja, s idejom hotela arhitektonski i operativno potpuno integriranog u terroir. Villa Nai 3.3 doslovno je sagrađena od svog okrućenja. Ukopana u brdo sa spektakularnim pogledima na zadarski akvatorij, izgrađena je od istog tog brda, od kamena koji je dobiven iskopavanjem i razvijena na nekoliko razina, od heliodroma i biodinamičkih vrtova iz kojih se snabdijeva restoran Ville Nai, preko maslinika koji okružuju osam soba Ville Nai i bazen, do i male high-tech uljare u kojoj Morovići proizvode najnagrađivanija hrvatska maslinova ulja i teniskih terena ispod hotela.
U svakom dijelu Ville Nai gosti su u drukčijem ambijentu, uživajući u različitim fasetima još neugrožene dugootočke mediteranske divljine. Posebna atrakcija Ville Nai 3.3 je njen restoran Grotta, nevjerojatan prostor ukopan u živu stijenu iznad koje se noću otvara pogled na zvjezdano nebo, dok se u kamenim pećima na živoj vatri pripremaju tek ulovljeni jastozi i riba, steakovi i povrće iz vrta Ville Nai.
Antistresni efekt fizičkog kontakta sa živom zemljom, morskog zraka i otočne flore toliko je snažan da gosti prvih dana, a neki i za cijelog boravka, ne napuštaju Villu Nai. Onima koji žele više akcije, hotel nudi bespoke uslugu, koja među ostalim obuhvaća organizaciju izleta, krstarenja Kornatima, posjete parku prirode Telašćica, ronjenje i slično, dok zimi Villa Nai ima posebne goste koji dolaze radi berbe maslina. Villa Nai jedan je od najplemenitijih projekata u hrvatskom turizmu.
Iako ima samo osam soba, utjecaj Ville Nai 3.3 je potencijalno golem. Villa Nai 3.3 je model autentičnog, inteligentnog luksuznog turizma kakav se u Hrvatskoj naprosto mora razvijati da bi nacionalni turistički biznis imao budućnost.
Ukupno je deset hrvatskih hotela dobilo Michelinove ključeve, samo Grand Park i Esplanade kao veliki hoteli. Što zorno pokazuje kriterije budućeg razvoja hotelskog biznisa u Hrvatskoj.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.