Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Starbucks je počeo prodavati kave s maslinovim uljem

Internet se dijeli i za manje stvari, ali najnoviji povod iz Starbucksa uopće nije bezazlen. Američki lanac lansirao je novu liniju Oleato, kava infuziranih maslinovim uljem. Iako recenzije u probnoj fazi nisu baš bile euforične, Starbucks se odlučio na veliki launching, u svim svojim američkim lokalima i licencnim lokalima na aerodromima, u supermarketima i slično.  

Prve Oleato kave počeli su prodavati u Italiji lani u veljači. Mjesec dana kasnije prodaja je počela i u Americi i u odabranimlokalima u Londonu, Parizu, Osaki, Tokiju i u Kanadi kao i u posebnim američkim lokalima Starbucks Reserve. Oleato su kave u koje se dodaje par kapi maslinova ulja, a Oleato Golden Foam je pjena od ulja koja se, kao i samo ulje, uz nadoplatu od 1-1.5 dolara može dodati u bilo koju Starbucksovu kavu i druge napitke. Starbucks za liniju Oleato koristi sicilijansko ekstradjevičansko maslinovo ulje firme Partanna. 

Osnivač Starbucksa Howard Schultz Oleato je uveo nakon jednog putovanja na Siciliju, gdje su mu se lokalna ulja toliko svidjela da ih je počeo stavljati u kavu. Tvrdi da ulje kavi daje “neočekivani, baršunasti maslačni okus koji naglašava okuse kave i ostavlja divni aftertaste.” Iako prve reakcije na Oleato nisu bile pozitivne, bilo je dosta ismijavanja i zgražanja a stručnjaci upozoravaju da dodavanje ulja u kavu može imati laksativni efekt, Schultz kaže da je očekivao puno gori prijem. Najpopularniji napitak iz Oleato linije je Toffeenut. Dok se Starbucks još dvoumi hoće li ili neće doći u Hrvatsku, kavu s maslinovim uljem možete probati kod kuće. 

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.