Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Novi Korlat Merlot Boutique asocira na čokoladni kolač s malinama i kupinama

korlat-boutique-merlot-2016

Desertna se vina u Hrvatskoj uglavnom ne prodaju. Premda Hrvatska proizvodi više svjetski vrijednih slatkih vina, od Bodrenove kolekcije preko Krauthakerovih predikata do Corone Grande i San Salvatorea braće Benvenuti, vrlo malo naših slatkih vina dostiže visoke prodajne brojke. Iznimku čine tek laganiji istarski muškati poput Kozlovićevog, pokoji iločki traminac nižih predikata, dva ili tri prošeka i Korlatov Merlot Boutique, priličan fenomen na hrvatskoj vinskoj sceni. 

Riječ je, naime o vinu kojeg nikad nema dovoljno i čija aktualna berba nikad ne dočeka novu berbu. Okej, Boutique se ne proizvodi u velikim količinama. Ali prodati 12 do 15 tisuća buteljki slatkog vina po cijeni od oko 150 kuna, stanoviti je pozitivni eksces za standarde hrvatskog tržišta.

Zanimljivo je spomenuti kako su žene glavni potrošači Korlat Boutiquea. Novi Korlat Boutique Merlot iz berbe 2016. upravo stiže u restorane, barove i trgovine. Riječ je o slatkom vinu s 13,5 posto alkohola, dosta svježine, s jako puno zrelog crvenog i crnog voća i s dugim, lagano čokoladnim aftertasteom. Možete ga zamisliti kao tekući kolač od kupina i malina s glazurom od crne čokolade.

Korlat Merlot Boutique dobiva se od grožđa prosušenog na trsu, a uz njega bi trebalo jesti tamnu čokoladu, klasične čokoladne deserte poput Sacher torte i njenih brojnih izvedenica, ali i kolače od kestena.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.