Visa Inspire

Kult Plave Kamenice

Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Kornati vina

Istine i laži o hrvatskom turizmu: 120 posto popunjenosti hotela i pad proizvodnje hrane usred sezone

turizam

Premda je statistički jasno da ovu turističku sezonu možemo, u najboljem slučaju, ocijeniti stagnacijskom, hrvatski državni službenici zaposleni u turističkom sektoru i dalje je nastoje prikazati kao uspješnu. Pa se, eto, u Poreču tvrdi kako je riječ o još jednoj vrlo dobroj sezoni, jer su rezultati na razini lanjskih. Ova je tvrdnja, naravno, nelogična jer se uoči sezone najavljivao rast, a ne ponavljanje istih rezultata. Očekivanje boljih rezultata temeljito se na višegodišnjem kontinuiranom rastu, tako da tvrdnju o još jednoj vrlo dobroj sezoni s rezultatima istim kao lani možemo razumjeti tek kao pristojan pokušaj povlačenja na rezervne položaje.

U Turističkoj zajednici Kvarnera bili su malo nepristojniji pa su, kako izvještava Novi list, stagnacijsku sezonu, odnosno slične rezultate kao prošlog ljeta, pokušali objasniti nedostatkom smještajnih kapaciteta. “U punoj sezoni nije bilo rasta, jer gosti više nisu imali gdje spavati. Hoteli su bili popunjeni 120 posto, što znači da su se morali izvlačiti pomoćni ležajevi,” izjavila je predstavnica kvarnerske Turističke zajednice. Riječ je o jednoj od drastičnijih ovogodišnjih laži o hrvatskom turizmu.

Naime, u samom srcu sezone, za Dan pobjede, bez problema smo preko interneta rezervirali sobu u opatijskom Royalu, a to su nam se jutro od poznatijih opatijskih hotela još nudile sobe  u Mileniju i Ambasadoru. To je materijalna istina o 120-postotnoj popunjenosti opatijskih hotela u punoj sezoni.

Dan prije nego što smo pročitali famozni naslov o 120 postotnoj popunjenosti, objavljeni su službeni podaci o industrijskoj proizvodnji za srpanj. Prema tim podacima, prehrambena industrija zabilježila je pad proizvodnje od 4,7 posto . Ako u jednom od dva glavna turistička mjeseca proizvodnja hrane u Hrvatskoj pada, to prilično izravno govori ili o padu broja turista, ili o padu turističke potrošnje. Pad proizvodnje hrane, koji u tolikom postotku nije mogao biti povezan isključivo s eventualnim povećanim uvozom, pouzdan je i istinit indikator o ovogodišnjem turističkom ljetu.

aqua-panna-sidebar

index

ulje-2021-naslovnica

aviation-gin

Istine i laži o hrvatskom turizmu: 120 posto popunjenosti hotela i pad proizvodnje hrane usred sezone

by Kult Plave Kamenice time to read: 1 min