U trenutku kad 18 milijuna stranaca Hrvatsku bira kao svoje turističko odredište, nikad nije bilo teže izabrati dobar restoran, kaže eu uvodniku hrvatskog izdanja za 2018. generalni direktor vodiča Gault&Millau Côme de Chérisey. “Ako je lako pronaći restoran visoke kategorije, mnogo je kompliciranije pronaći dobru restoransku adresu za razumnu cijenu.” U prvo tiskano izdanje Gault&Millaua za 2018. godinu koje je 5. travnja promovirano na gala večeri u Zagrebu, ušlo je 100 restorana iz cijele hrvatske i 50 mjesta u POP kategoriji, koja obuhvaća sve osim restorana (slastičarnice, zalogajnice, barovi i sl.). Gault&Millauovi inspektori, među koje su uvijek uključeni i domaći ocjenjivači na tržištu na kojem se vodič izdaje, restorane ocjenjuju po 14 standardiziranih kriterija, ocjenjujući ih na skali od 1 do 20. Restorani s manje od 10 bodova obično ne ulaze u vodič.
Restorani s najviše bodova dobivaju posebne oznake, jednu do pet kuharskih toka. Najviše ocjene, tri i četiri toke, dobilo je 18 restorana u četiri županije. Četiri toke dobili su samo rovinjski Monte i šibenski Pelegrini. Izrazita sezonalnost jadranske restoranske scene problem je za sve godišnje vodiče, jer su u vrijeme kad su ocjenjivanja u punom jeku mnogi restorani zatvoreni. Zbog kratkih rokova ovogodišnjeg izdanja Gault&Millau Hrvatska, objasnili su u uredništvu, ocjene za većinu istarskih i neke kvarnerske restorane preuzete su ih vodiča Gault&Millau Austria 2018, koji je do izlaska hrvatskog izdanja pokrivao ove dvije hrvatske regije. Evo koji su restorani u prvom tiskanom izdanju Gault&Millaua za Hrvatsku dobili najviše ocjene. Sve restorane i POP lokale koji su ušli u Gault&Millau, možete pogledati OVDJE.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.