Visa Inspire

Kult Plave Kamenice

Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Kornati vina

ANATOMIJA USPJEHA Kako su tri privatna domaća hotela postala svjetski relevantna

privatni-hoteli

Nagrada za najbolji novi hotel u srednjoj i istočnoj Europi, koju je vlasnik dubrovačkog One Suitea dobio prije dva tjedna u Kijevu, definitivno je potvrdila tezu o dramatičnom usponu hrvatskog privatnog hotelijerstva. Sve donedavno, najvažnije hotele u Hrvatskoj držale su velike tvrtke, što je i normalno s obzirom na veličinu investicija i spor povrat novca u hotelijerstvu. Privatni investitori otvarali su izvrsne, ali uglavnom vrlo male hotele poput Bevande ili DL-a. San Rocco, kao začetnik žanra luksuznih obiteljskih hotela, također je razmjerno mali.

Takva se situacija počela mijenjati prije nekoliko godina, kad je Kruno Kapetanović na stijeni na izlazu iz Opatije podigao Navis, vrhunski hotel s dovoljno soba da više ne ulazi u grupu malih obiteljskih biznisa. Utoliko Navis, design hotel s duhovito uređenim sobama i hodnicima, vrhunskim osobljem, senzacionalnim pogledima i zaista lijepom terasom (i šampanjcem u minibaru), označuje stanovitu prekretnicu u modernoj povijesti hrvatske hotelske industrije. Ove bi godine Navis trebao napraviti još nekoliko koraka naprijed, među ostalim u smjeru visoke gastronomije.

Otprilike dvije godine poslije Navisa, Stancija Meneghetti prerasla je u pravi hotel s više od dvadeset soba i nekoliko fenomenalnih apartmana. Meneghetti je danas definitivno najluksuzniji hotel u Istri. Meneghettijev luksuz međutim ne vrišti, nego je izvanredno uklopljen u prekrasnu prirodu unutrašnjosti Istre. Sadašnji je Meneghettiu kategoriji luksuznih hotela-vila jednako međunarodno relevantan kao što su to Meneghettijeva maslinova ulja. A Meneghettijeva ulja, kako znamo, osvojila su sva moguća internacionalna priznanja.

One Suite Hotel otvorio se zadnji u ovoj grupi, 27.lipnja lanjske godine, dok je sezona u Dubrovniku već bila u punoj snazi. Za tek nešto više od pola godine, ovaj ultramoderni hotel dobio je važnu međunarodnu nagradu (koja se ne može kupiti). One Suite Hotel sasvim je drukčiji od Meneghettija i Navisa. One Suite promovira neobavezni, posve neformalni luksuz i oslanja se na ideologiju visoke tehnologije. Službeni hotelski automobil je Tesla, a mobiteli mogu zamijeniti hotelske ključeve. Istodobno, veliki su hladnjaci u One Suiteovim apartmanima puni šampanjca i vrlo dobrih vina, kreveti spadaju među najudobnije u Hrvatskoj, a Lokal Bar postao je omiljeno okupljalište i gostiju i lokalnog stanovništva.

Navis, Meneghetti i One Suite tri su žanrovski različita hotela, koje povezuje zajednička anatomija uspjeha. Ona se sastoji od načelnih elemenata poput precizne vizije o karakteru pojedinog hotela, od stručnih elemenata poput vrhunskih treninga za osoblje, ali i od jednog posve specifičnog elementa.  Vlasnici sva tri hotela svojim hotelima pristupaju i kao potrošači; oni se stalno stavljaju u ulogu gosta i sa stanovišta gosta uočavaju i ispravljaju greške. U velikim hotelskim korporacijama takav je pristup najčešće nemoguć.

Moglo bi vas zanimati

s-pellegrino-simboli-laterali
hugel-masterclass
zmajsko-banner-homepage

aviation-gin

svijet-vina

ANATOMIJA USPJEHA Kako su tri privatna domaća hotela postala svjetski relevantna

by Kult Plave Kamenice time to read: 2 min