Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

PRIČA O USPJEHU #2 Salo na Opatovini toliko je prepuno da danas ondje nismo uspjeli kupiti kruh

salo-guzve

Danas oko pola dvanaest prošetali smo Dolcem, kojem ne ide dobro, da bi se popeli na Opatovinu do lokala Salo, kojem ide fantastično. U Salu su danas malo prije podneva bile zauzete sve stolice, dok se ispred prodajne vitrine s kruhom, kolačima, pecivima i sendvičima formirao dulji red, pa nismo imali vremena kupiti kruh.

“I tako je svaki dan,” kazao nam je bliski suradnik Tvrtka Šakote, koji je chefa čekao ispred Sala jer se unutra nije moglo ući. Salo je, podsjetimo, vrlo moderni, da ne kažemo avangardni ugostiteljski projekt, kojeg su prije dva tjedna otvorili chef Nava Tvrtko Šakota, vlasnik Cogita Matija Powlison Belković i slastičarka Petra Jelenić.

Salo ujedinjuje vrhunsko pekarstvo, zanatska mala jela, virtuozne tradicijske kolače i posebne kave . Zajednički nazivnik svega što se može kupiti, pojesti i popiti u salu jest maksimalna prirodnost  sastojaka. Drugi zajednički nazivnik svih Salovih proizvoda osim, naravno, kave, jest njihova pripadnost hrvatskim kuhinjama i porijeklo u hrvatskoj proizvodnji. To i takvo Salo, koje se na prvi pogled ne doima odveć komercijalno, u samo dva tjedna postalo je najpopularniji deli u Zagrebu. Sastojci ove priče o uspjehu lako su prepoznatljivi; hrabrost, znanje, profesionalizam, originalnost plus čvrsto uvjerenje da se osobni vrijednosni sustav može nametnuti širem tržištu.

Tvrtko Šakota strastveni je obožavatelj Brucea Springsteena. A tajna životnosti i utjecaja rock and rolla jest u uspješnom ali beskompromisnom prelasku iz undergrounda u mainstream.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.