Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Njujorški Muzej sladoleda utjelovio je sve naše dječje (i sadašnje) snove

muzej-sladoleda-glavna

Ideja o Muzeju sladoleda jedna je od onih toliko očiglednih ideja, da smo uvjereni kako je negdje već odavno ostvarena. Ovaj upravo otvoren u Meatpacking Districtu u New Yorku možda zaista nije prvi, ali je sigurno najuspješniji. Trenutno ima više od 23.000 followera na Instagramu i kad pregledavate taj profil čini vam se kao da je netko složio na ekran sve vaše dječje (i sadašnje) snove o sladoledu. Kuratori Muzeja sladoleda su, kako stoji u najavama, “kolektiv dizajnera, umjetnika i prijatelja opsjednutih sladoledom.”

Projekt je pokrenula 24-godišnja Maryellis Bunn, inspirirana svojim snom iz djetinjstva, u kojemu pliva u bazenu punom šećernih mrvica. Bunn je stručnjakinja za kreativne strategije, među klijentima su joj Facebook i Instagram. Koautor muzeja je Manish Vora, poznato ime umjetničke startup scene. Tajming otvaranja je savršen, usred toplotnog i turističkog vala u New Yorku. Muzej će biti otvoren do 31. kolovoza.

sladoled

U pet dana prodali su 31.000 ulaznica i trenutno nema karata.  Muzej sladoleda zapravo je pomno osmišljena marketinška kampanja. To nije ništa novo, svojedobno se dosta pisalo o projektu Muzeju osjećaja koji je bio velika reklama za osvježivače zraka Glade. No Bunn i Vora stvar su digli na višu razinu i puno bolje integrirali projekt u društvene mrežame i lokalno tržište, stvarajući pokazni model za slične kampanje.  Ciljali su mlađu publiku “koja na društvenim mrežama želi pokazati da je negdje vani i radi nešto zabavno”, kako su objasnili u intervjuu za The New York Times. Cijena ulaznice od 12 do 18 dolara za koju se u muzeju može pojesti neki od otkačenih sladoleda, slična je onima u najpopularnijim njujorškim sladoledarnicama poput Black Tapa ili Big Gay Ice Creama.

https://www.instagram.com/p/BIc6qReDEZR/?taken-by=museumoficecream

Zarada muzeja dosad se procjenjuje na 360.000 do 540.000 dolara. Prostor je donirala nekretninska kompanija TF Cornerstone da bi reklamirala svoje poslovne prostore u Meatpacking Districtu. Muzej će financijski završiti na nuli, što znači da će ostvariti cilj. U Muzeju sladoleda je 30 partnera i sponzora uključujući Dove čokolade i Fox. Među izlošcima su bazeni sa šećernim mrvicama u koje posjetitelji mogu uskočiti poput Maryellis Bunn u svom snu, instalacije korneta oštećenih u proizvodnji koji se inače melju i stavljaju u hranu za životinje, baloni od zagrijanog šećera punjeni helijem, klackalice u obliku žlica za sladoled, komentar na food porn u formi lažnih sladoleda od biljne masti koje posjetitelji mogu stavljati u divovske posude kako bih ih slikali za Instagram, soba od čokolade i niz drugih atrakcija.

https://www.instagram.com/p/BIU5P0rjyOy/?taken-by=museumoficecream

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.