ABC sir jedan je od tri najpopularnija hrvatska proizvoda u regiji, objavila je jučer u priopćenju baranjska prehrambena kompanija Belje, proizvođač ovog sira. Riječ je o plasmanu brenda ABC u najnovijem BRANDscore istraživanju agencije Ipsos, koje se bavi snagom brendova u Adria regiji (Hrvatska, Srbija, Slovenija i Bosna i Hercegovina). O koja je druga dva brenda riječ jučer nismo mogli doznati, jer u Ipsosu, kako su nam objasnili, imaju politiku da rezultate ne objavljuju javno, dok klijenti smiju znati, pa tako i objaviti, isključivo svoje pozicije.
Tržišta bivše države udarna su izvozna tržišta vodećih hrvatskih proizvođača hrane, a ABC sir , kako su u priopćenju naveli iz Belja, u istraživanjima poput BRANDscorea konstantno je visoko plasiran.”ABC sir je jedan od naših najznačajnijih proizvoda koji bilježi izvrsne prodajne rezultate kako na domaćem, tako i na 20 izvoznih tržišta. Potrebe potrošača na svakom od tih tržišta, njihova emocionalna povezanost s brendom i visoka kvaliteta proizvoda su naši osnovni strateški ciljevi vezani uz ABC brend, “ kaže direktor Belja Davor Bošnjaković. Ove godine linija ABC sireva proširena je svježim i posnim sirom, a najesen najavljuju novi okus. ABC sir u Belju se proizvodi 38 godina, od mlijeka s farme Mitrovac na kojoj živi 400 beljskih krava. “Sljedivost je potpuna od polja do stola, a vlastita proizvodnja mlijeka omogućava nam temeljitu kontrolu kvalitete,” kažu u Belju.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.