
Uređivanje božićnih izloga može biti veliki kulturno-dizajnerski spektakl. Božićni izlozi u njujorškim robnim kućama Saks i Bloomingdale’s doslovno definiraju najvibrantniji grad na svijetu. Njihovi su božićni izlozi zapravo raskošne ulične izložbe, koje privlače stotine tisuća ljudi. Slično vrijedi i za lonodnske robne kuće Selfridges, Harvey and Nichols i Harrod’s, kao i za najvažnije robne kuće u Parizu , Berlinu ili Kopenhagenu.
Kod nas se u božićno uređenje izloga ne može ulagati puno novca, jer su naši najveći gradovi zanemarivo mala tržišta u usporedbi s tržišnim potencijalom globalnih metropola. Međutim, i u Zagrebu se svake blagdanske sezone može pronaći ponešto atraktivno uređenih božićnih izloga.
Korica u Martićevoj, pekarnica u kojoj je, zapravo, nastalo suvremeno hrvatsko craft pekarstvo, u uređenje svog izloga nije uložila gotovo ništa novca. Možda čak nisu angažirali profesionalne dizajnere. Ali, Koričnim izlog u Martićevoj najslađi je, najtopliji i najbožićniji među svim božićnim izlozima koje smo dosad vidjeli u Zagrebu. Božićni izlog u Korici naprosto vas tjera da zastanete, gledate, i da se odjednom počnete osjećati blagdanski i toplo, čak i po groznoj zagrebačkoj magli. A stvaranje toplog, blagdanskog osjećaja glavni je cilj uređivanja izloga za Božić.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.