U petak su objavljeni rezultati najvećeg svjestkog ocjenjivanja rosea, Concour Mondial du Bruxelles – Rose Session koje se ove godine održalo u Splitu. U hotelu Amphora 57 međunarodnih vinskih sudaca od 20. do 22. ožujka ocijenilo je gotovo 1200 ružičastih vina iz cijeloga svijeta. Ukupno je dodijeljeno 168 zlatnih i 210 srebrnih medalja. Sve rezultate možete pogledati OVDJE.
Domaćin ocjenjivanja bilo je Udruženje Vino Dalmacije. U Splitu su se ocjenjivali rosei u svim stilovima, mirna vina, pjenušci i likerska vina. Hrvatski rosei osvojili su osam zlatnih i devet srebrnih medalja. Među apsolutnim pobjednicima dominirali su talijanski i francuski rosei. Evo popisa najbolje ocijenjenih ružičastih vina na Concours Mondial du Bruxelles.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalni
Uvijek aktivni
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju izričito traži pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu izvršenja prijenosa komunikacije preko elektronske komunikacijske mreže.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog naloga, dobrovoljne suglasnosti od strane vašeg dobavljača internet usluge ili dodatnih zapisa treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.