Destilati su statusni simbol A lige showbiznisa. Čini se da svaki slavni glumac, pjevač i sportaš ima svoju tekilu, whisky ili mezcal, poneki su se odlučili za votku, gotovo nitko u zadnje vrijeme za gin jer gin više nije in (osim Brada Pitta, njega nije briga za trendove. Lani je napravio je Gardener gin). Odabir destilata na koji će staviti svoje ime za celebrityje nije slučajan niti ima snažnije veze s njihovim osobnim alkoholnim preferencijama. Destilati su idealni za marketing jer se oko njih mogu razviti beskrajne priče i detaljno pozicionirati imidž.
Whisky ima posebno mjesto u tom svijetu. Bob Dylan ima bourbon. David Coulthard ima single malt. Massimo Bottura s Dalmoreom je lansirao je 49 godina odležani single malt L’Anima. S druge strane, George Clooney i Kendall Jenner odabrali su tekilu, zvijezde serije Breaking Bad Aaron Paul and Bryan Cranston napravili su mezcal i tako dalje. Celebrity destilata je toliko i toliko često izlaze da ni ne privlače osobitu pažnju. Ali kad svoj whisky predstavi ultracelebrity poput Beyoncé, to su naslovnice.
Gospođa Beyoncé Knowles Carter, rođena Teksašanka s 32 Grammyja, ovih dana predstavlja SirDavis, whisky inspiriran japanskim stilom koji je osmislila u suradnji s kompanijom Moët Hennessy. Beyoncé nije htjela da njen whisky izgleda kao još jedna etiketa na koju je samo nalijepljeno slavno ime. SirDavis predstavlja kao “umjetničko djelo napravljeno s ljubavlju od početka do kraja”, “s otiscima prstiju Beyoncé Knowles Carter posvuda.”
Novinari su pretpremijerno kušali SirDavis u srpnju. Blender i globalni ambasador SirDavisa Cameron George tada je rekao da je slavna pjevačica aktivno radila na svim fazama nastanka whiskyja od dizajna boce do finalnog blenda. Odabrani novinari koji su pod embargom u tajnosti kušali whisky u prisustvu legende Dr Billa Lumsdena, LVMH-ova direktora destilacije i kreiranja whiskyja za Glenmorangie i Ardbeg, koji je s Beyoncé razvio njen whisky. Dr. Bill Lumsden Kultu Plave Kamenice nedavno je dao ekskluzivni intervju za digitalni magazin ABV.
Beyoncé, obožavateljica japanskih whiskyja, prije tri godine je predložila LVMH-u da joj pomognu napraviti whisky jedinstvenog profila koji će odražavati njen ukus, ali i teksaško porijeklo. “Uvijek su me privlačili snaga i samopozudanje koje osjećam kad pijem vrhunski whisky i htjela sam pozvati druge da iskuse isto,” izjavila je. Suradnja se dogodila u pravo vrijeme, kad je Moët Hennessy istraživao načine kako da pojača prisustvo na kompetitivnom američkom tržištu whiskyja. Lumsden je zadužen da s Beyoncé razvije mekši, slađi stil američkog whiskyja s elementima japanskog stila.
Nakon nekoliko verzija odabrali su kombinaciju 51% raži koja se povijesno koristila za američki whisky prije prohibicije a SirDavisu daje paprene i začinske note, i 49% maltiranog ječma koji daje mekoću ali i prepoznatljivu kompleksnost i strukturu škotskih i japanskih single maltova. Whisky je dozrijevao prvo u bačvama od bijelog američkog hrasta u kojima je razvio note vanilije, kokosa i limunove korice, a zadnjih šest do devet mjeseci u starim bačvama Pedro Ximenez sherryja, neobičan odabir za američki whisky koji je SirDavisu dao dublje, bogatije voćne note. “Htjeli smo propitati norme kategorije američkog whiskyja i ponuditi nešto novo na tom području,” objasnio je Lumsden, “Specifična selekcija žitarica i neobično drugo dozrijevanje u bačvama od sherryja dali su nam taj posebni pečat smjelosti i sofisticiranosti koji izdvaja SirDavis.”
Naziv SirDavis posveta je Beyoncéinom pradjedu s očeve strane Davisu Hogueu, farmeru i ilegalnom destileru u vrijeme prohibicije, koji je boce svog moonshine whiskyja skrivao u šupljinama cedrova da ih pokupe njegovi prijatelji. U vrijeme kada je Davis Hogue destilirao svoj whisky na američkom jugu sa Sir su se iz poštovanja oslovljavali samo bijelci. Tako da je Beyoncéin odabir ovog naziva za whisky politički koliko i osobni čin. Dizajn boce potpisuje slavni studio Stranger & Stranger koji je radio boce za Italicus, Gardener gin Brada Pitta, Bushmills, Savoia Americano, Snoop Doggovo vino 19 Crimes, za vinariju Catena Zapata i mnoge druge. SirDavisova boca sugerira luksuz, prestiž i Beyoncéino teksaško porijeklo.
Kušači SirDavis opisuju kao “iznenađujuće začinski, s puno cimeta, đumbira i klinčića, kandirane korice naranče i toplijih, bogatijih nota sherryja i sušenog voća”. Stilski ga svrstavaju u tradicionalnije američke whiskyje, s izraženim notama vanilije, malo bijelog papra, svježih trešanja i diskretnijim karamelnim notama s nešto drva. Kao najvažnije SirDavisove osobine ističu njegovu kompleksnost, bogatu aromatiku i izrazitu pitkost. Kao signature koktel odabrana je verzija Bees Kneesa, još jednog poznatog koktela iz vremena prohibicije. Koktel je nazvan je Honey Bee i radi se s duplom dozom SirDavisa, svježim sokom limuna i malo sirupa od meda. SirDavis će se prodavati po cijeni od 89 dolara.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.