Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

BRENDIRANJE GODINE Zagrebačka zalogajnica/ kebabdžinica Tivoli deklarira se kao steakhouse

tivoli

Tivoli je zalogajnica/fast food opće prakse na početku Tkalčićeve ulice u Zagrebu. Tivoli radi, kako piše na njihovoj web stranici, od devet ujutro do osam navečer i prima isključivo gotovinu. Tivolijevi su izlozi puni fotografija ćevapa u somunu, burgera i kebaba. Drže i frigane lignje, pohani sir i sličnu jednostavnu hranu s grila i iz friteze.

Na Tivolijevoj web stranici nalazi se fotografija pizze, dok se u tekstu ispod otvorne fotografie Tivoli korektno definira kao zalogajnica s jednostsvnim jelima. Stoga nas je prilično začudilo i zbunilo kad smo vidjeli da se Tivoli odlučio brendirati kao steakhouse. U izlozima piše steakhouse Tivoli, na posterima s ilustracijama hrane piše steakhhouse Tivolu, na stolovima piše steakhouse Tivoli. Steakhouse piše i iznad fotografije kebaba.

Kako osnovano sumnjamo da će zalogajnica u Tkalčićevoj ikad postati steakhouse, vidimo samo dva razloga za korištenje tog termina koji inače ima savršeno precizno značenje. Prvo, vlasnici Tivolija misle da su kebabi i ćevapi steakovi. Drugo, vjerojatnije, netko ih je uvjerio da će riječ steakhouse privući više stranih turista. U svakom slučaju, riječ steakhouse  nad fotografijom kebaba  predstavlja restoransko brendiranje godine. 

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

})