Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

STVARNI ŽIVOT ANONIMNOG GOSTA Voditelj porečkog Oxa pozvao gosta na ulicu da se potuku jer se gost požalio da predugo čeka hranu

ox-porec-g

Danas smo dobili prilično šokantno pismo jednog našeg čitatelja, koji se potpisao punim imenom i prezimenom. Čitatelj opisuje svoje iskustvo iz porečkog steakhousea Ox, kojeg smo recenzirali prije dva mjeseca, a nedavno smo ga, očito neoprezno benevolentno, uvrstili na listu najzanimljivijih novih steakhousea u Hrvatskoj.

Kad smo 2. ožujka jeli u Oxu, uočili smo da restoran koristi neke veoma loše važne sastojke (maslinovo ulje, kruh, ketchup) te da su posluga i kuhinja nekoordinirane, jer nam je konobarica bila donijela vruće tanjure za steakove petnaestsk minuta prije samih steakova, pa su se tanjuri do dolaska mesa ohladili. Osim toga, jedan od priloga koji su nam donijeli bio je skoro nejestiv. No, Ox se izvukao zbog dobrih steakova, odličnog piva i korektne vinske karte.

Međutim, ono što se ovih dana dogodilo našem čitatelju ne može se opravdati ni najboljim steakovima na svijetu (što Oxovi ipak nisu). Čovjek je, dakle, uredno rezervirao stol i s prijateljima došao na večeru. Prvo su naručili piće a zatim niz glavnih jela. Hrana nije dolazila, pa su se poslije 45 minuta požalili konobaru i naručili još jednu rundu pića. Hrana i dalje nije dolazila.

Sat vremena kasnije, dakle poslije sat i 45 minuta čekanja, naš se čitatelj ponovo požalio konobaru, koji je za stol poslao voditelja restorana. Voditelj restorana na žalbe opravdano iziritiranih gostiju, reagirao je tako da je jednom gostu predložio da izađu na ulicu i da se potuku.

Za ovakav skandal još nismo čuli, premda 35 godina svakodnevno jedemo u restoranima. Skandal u Oxu poučan je zbog tri razloga. Prvo, restoran koji ostavlja goste da čekaju hranu sat i 45 minuta nije restoran. Drugo, voditelj restorana (ili konobar ili bilo tko zaposlen u restoranu) koji tako reagira na pritužbe gosta, naprosto ne smije raditi u ugostiteljstvu, barem ne u sali. Treće, sve je očiglednije da Ox, koji je jako inteligentno koncipiran, naprosto nije postavljen kao funkcionalna radna jedinica; nepostojanje održivog i funkcionalnog sustava dovodi do ovakvih katastrofa.

Naš čitatelj i njegovi prijatelji dobili su hranu poslije više od dva sata čekanja. Kažu da je bila loša do prosječna. Voditelj sena kraju došao ispričati zbog svog ponašanja, ali ostavio je dojam kao da se ispričava “reda radi.”

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.