Čitateljica iz Umaga prije otprilike dva tjedna poslala nam je mail u kojem opisuje događaj u jednoj zagrebačkoj roštiljarni. Gospođa kaže da je za predjelo naručila juhu koja košta dvadeset kuna, a da su joj naplatili 23 kune. Kad je upozorila na netočan račun, konobar joj je osorno vratio dvije kune.
Nismo još stigli posjetiti taj restoran na rubu Zagreba, pa zato ne navodimo njegovo ime. No, pismo naše čitateljice postavlja zanimljivo pitanje. Treba li gost uvijek reagirati na svaku prenaplatu računa?
Katkad su prenaplate zaista velike i namjerne. Svojedobno smo pisali kako su trojici saborskih zastupnika SDP-a u jednom popularnom u međuvremenu zatvorenom restoranu u centru Zagreba pokušali naplatiti točno dvostruki račun za ručak.
Najtipičnije prenaplaćivanje događa se u ribljim restoranima jer gost zaista ne može znati koliko je zapravo teška riba koju je pojeo, pa tu restorani imaju golemi prostor za dodatnu i nelegalnu zaradu.
Slično je i s janjetinom s ražnja. Ako vam restoran naplati kilogram janjetine, kako ćete dokazati da ste zapravo dobili tri četvrt kilograma? S druge strane, ako se na računu nađe nešto što niste naručili ili ako vam je bilo
što naplaćeno po cijeni višoj nego na jelovniku, logično je reklamirati račun. Svačija je osobna odluka hoće li reklamirati račun i za dvije kune.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.