Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Korlat klub jedan je od najuspjelijih promotivnih projekata u suvremenoj povijesti hrvatske vinske industrije

“Imamo više od tisuću članova, i stalno dolaze novi. Ne stignemo razvesti toliko vina i drugih nagrada koje dobivaju članovi Korlat kluba,” pričala nam je prije par mjeseci jedna  Badelova menadžerica, inače diplomirana enologinja. Korlat klub Badelov je  program za nagrađivanje lojalnosti. 

Takvi su programi, naravno, uobičajeni u čitavom nizu industrija, od zrakoplovne i financijske do svih mogućih maloprodaja. Međutim, u hrvatskoj vinskoj industriji oni još nisu osobito razvijeni.

Stoga Korlat klub nije samo važan i efikasan alat za promociju i prodaju najznačajnijeg Badelova vinskog branda: ovdje se, zapravo, radi o inovaciji koja se u raznim formana može koristiti na većem dijelu hrvatske vinske scene, osobito kad je riječ o srednjim i velikim vinarijama.

Evo kako Korlat klub funkcionira. Svaki čep koji kupac izvadi iz butelje Korlata nosi kod, koji se kod prijavljivanja za članstvo u Klubu zamjenuje za bod. Svaki novi član dobiva tri poklon poda čim se prijavi u Klub. Za 12 bodova članovi mogu dobiti set od šest čaša za crno vino, ili butelju bilo kojeg suhog Korlata. Petnaest bodova potrebno je za Korlat Merlot Boutique, jako popularno slatki vino kojeg nikad nema dovoljno. Članovi koji skupe 25 bodova mogu ih zamijeniti za bocu Korlat Supremea, prestižne linije koja se uglavnom ne može pronaći u maloprodaji. Magnum Korlata vrijedi 35 bodova, prilično dekorativni dekanter 50, dok najstrastveniji potrošači, koji uspiju skupiti 70 bodova, što znači da su otvorili najmanje 67 boca Korlata, dobivaju mali hladnjak za vino. Među članovima Kluba hladnjaci su, navodno , najpoželjnija nagrada.

Ideja članstva u Klubu koje u zamjenu za potrošnju vina donosi bodove koji se pretvaraju u nagrade, nije nova u svijetu vinske trgovine. Još prije mnogo godine velike engleske novine poput Sunday Timesa ili Financial Timesa osnivale su vinske klubove sa sličnim pogodnostima za korisnike.

Danas to radi čak i Eater, koji relativno rijetko piše o vinu. Veliki trgovački lanci, kao i specijalizirane trgovine i distributeri, također su odavno počeli osnivati svoje vinske klubove.

U Hrvatskoj, međutim, taj model promocije i prodaje vina nikad nije postao masovno popularan, osobito ne kad je riječ o kvalitetnim vinima: prije petnaestak godina Jutarnji list, koji je u ono vrijeme imao golemu nakladu, pokušao je s vinskim klubom, no odaziv čitatelja bio je zanemariv. Korlat klub je, međutim, iznimno uspješan: radi se o jednom od najuspjelijih promotivno-prodajnih  projekata u suvremenoj hrvatskoj vinskoj industriji.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.