Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Probali smo Jimmy Fantastic, Atlanticovu imitaciju nizozemskog fenomena Tony’s Chocolonely

jimmy-fantastic

Jimmy Fantastic nisu napravili čokolatijeri ni tehnolozi, ona je proizvod marketingaša i dizajnera. I to se vidi na svakom detalju. Jimmy Fantastic je novi Atlanticov brend, linija industrijskih čokolada koje se proizvode u Atlantic Štark tvornici u Srbiji. Riječ je o odgovoru na, ili uključivanju u, novu kategoriju čokolada koju je utemeljio nizozemski startup Tony’s Chocolonely.

jimmy-fantastic-g

Jimmy Fantastic uvelike je imitacija ovog brenda. Debela tabla, efektna ambalaža, zabavni okusi (brownie i slana karamela, karamelizirana mini riža, kokos i Speculaas keksi…). Svaka tabla ima jednu veću kocku, veličine četiri normalne, jedinu na kojoj piše Jimmy Fantastic. Na ostalima piše happy, big i bite. Kao i Tony’s Chocolonely, Jimmy Fantastic proizvodi se s kakaom iz Zapadne Afrike, nabavljenim preko Cocoa Horizons, zaklade koja se brine za etično poslovanje s uzgajivačima. Za razliku od nizozemskog brenda, Atlantic to nigdje posebno ne ističe, osim diskretnim logom fondacije na omotu. 

U Konzum je stigao Tony’s Chocolonely, vjerojatno najkontroverzniji brend čokolade na svijetu

tonys-chocolonely-104
tonys-chocolonely-105

Koliko god njegov koncept bio originalan i potencijalno disruptivan, Tony’s Chocolonely puno nas je više oduševio dizajnom i brendingom nego okusom. Njihove su čokolade bolno preslatke i poneki okusi su potpuno neuravnoteženi.  Jimmy Fantastic ne pati od tog problema, on je naprosto pristojna industrijska čokolada bez osobitog karaktera, u kojoj se, primjerice u okusu brownie i slani karamel koji smo prvi probali, dodaci jedva osjete, što čak i nije loše. Tekstura je ugodna, prilično kremasta i svilenkasta, a neizbježno goleme količine šećera (Jimmy Fantastic ima 30,9% kakao dijelova) dobro su uklopljene.

Najveći trud, očekivano, uložen je u brendiranje i copywright na web stranicama Jimmy Fantastica, koje vrve kvaziduhovitim rečenicama i nekim neobičnim, usiljeno vedrim tonom pokušavaju pokazati zašto Jimmy Fantastic nije još jedna hipsterska čokolada koja pokušava uskočiti na val fair i direct tradea u industriji. A jest. Jimmy Fantastic je simpatičan proizvod ali samo još jedna od takvih, marketinški pomno dizajniranih ideologiziranih čokolada koje osmišljene da bi komercijalizirale trend više nego da bi gradile novu praksu u industriji. Cijenom i okusom pristupačnija domaća verzija Tony’s Chocolonely. 

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.