Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Popularni riječki Rakhia Bar postao je međunarodna franšiza

rakhia-bar-3

Riječki Rakhia Bar ne bavi se samo rakijama, iako ih u ponudi ima više od 100 vrsta. Rakhia Bar bavi se načinom na koji se oko rakija može napraviti dobra zabava. I dobar biznis. Rakhia Bar jedan je od epicentara noćnog života u Rijeci, vjerojatno jedino mjesto u Hrvatskoj gdje službeno možete naručiti metar rakije, dvadesetijednu čašu s različitom rakijom u svakoj. Prvi su se odvažili napraviti sladoled od rakije, kokteli od rakije, ne baš česta tema u hrvatskim craft barovima, dio su njihove karaktarističke ponude. Nedavno su pokrenuli i svoju liniju rakija The Hogster s 13 rakija, razvili su recepture za 20 rakija.  

 Inovativnost i dobra atmosfera Rakhia Bara prije padnemije su prodavale više od 85 tisuća rakija godišnje. Zato su, kaže vlasnik Matija Blažević u najavi njihovog novog strateškog iskoraka, dobivali puno upita za franšizu, iz Hrvatske i inozemstva. Franšiza očito nikad nije bila upitna, jer pokrenuli su je usred pandemije.

Rakhia Bar jedna je od zanimljivih novih hrvatskih franšiza razvijenih uz konzalting Andrije Čolaka, vlasnika jedine hrvatske međunarodno uspješne franšize Surf’n’Fries. Čolak je 2019. osnovao  Colak Franchise Consulting Group, full service tvrtku za razvoj franšiza, kako bi svojim dugogodišnjim iskustvom pomogao dobrim hrvatskim poslovnim idejama da preskoče paradokse domaćeg tržišta i pronađu publiku gdje god za to postoji potencijal. 

Franšiziranje je jedna od najbrže rastućih industrija na svijetu. Pola sve svjetske maloprodaje odvija se preko franšiza. Kad se spomene franšiza obično pomislimo na gigante poput McDonald’sa, ali franšizno tržište danas sve više pokreću manji igrači, s inovativnim konceptima i novim poslovni modelima. Popularnost franšiziranja uvelike je posljedica rastuće potrebe za demokratizacijom tržišta.

Log into Facebook

Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.

Franšiziranje spušta ulazni prag na tržište za manje firme s dobrim proizvodima, omogućava sinergiju u investicijama i menadžmentu, crowdsourcing znanja o različitim lokalnim tržištima i brzo skaliranje. Drugim riječima, dobri franšizni modeli šire dobre proizvode do publike u cijelom svijetu, prevazilazeći ograničenja i nelogičnosti lokalnih poslovnih mentaliteta i dominaciju tradicionalnih etabliranih brendova. Iako je nastao iz vrlo lokalnog temperamenta i razvijao se prema željama riječek publike, Rakhia Bar danas je univerzalno prepoznatljiv koncept, a popularnost rakija i srodnih destilata raste, posebno među mlađom publikom. Zasad, kažu, imaju upite iz Italije, Slovenije i s Malte.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.