Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

LVMH je kupio 50 posto udjela u Jay-Zjevom šampanjskom brendu Armand de Brignac

armand-de-brignac

Francuski luksuzni konglomerat LVMH preuzeo je 50 posto udjela u šampanjskoj kući Armand de Brignac repera Jay-Zja. Vrlo dobar šampanjac, danas poznatiji kao Ace of Spades zbog svoje bling zlatne boce sa znakom pika, neizbježan je dio svjetske klupske ikonografije. Godišnje se proda 500 tisuća boca. Jay-Z, koji je ovu vinariju iz Champagne kupio 2014. godine od obitelji Cattier, majstorski je brendirao  i reklamirao Armand de Brignac.

Vješto je iskoristio interes reperske i klupske zajednice za luksuzne šampanjce i bojkot Roedererova Cristala izazvan neprimjerenom izjavom jednog Roedererova direktora protiv repera. LVMH, pak, usavršava korištenje najjačih pop i hip hop zvijezda za stvaranje nove mlade publike za njihove luksuzne marke.

Rihanna je, recimo, jedna od kreativnih direktorica u LVMH. Iako su ugasili njenu liniju odjeće, brend kozmetike i donje rublje Fenty razvijaju agresivno, jer Rihanna im donosi publiku koju dosad nisu mogli privući. Nešto slično sada očekuju od Jay-Zja. On će s ulaskom LVMH-a dobiti moćnu pregovaračku poziciju, globalnu distribuciju kakvu imaju Moët i Veuve Cliquot i u društvo njihovih pretišnih brendova kao što su Dom Perignon, Krug i Chateau d’Yquem.

Prema informacijama koje je objavio New York Times, LVMH je s Jay-Zjem o partnerstvu počeo pregovarati 2019. godine, a nije odmoglo ni reperovo blisko prijateljstvo sa sinom predsjednika konglomerata Bernarda Arnaulta. Pandemija je masakrirala prodaju šampanjca, ali prije pandemije brojke su godinama rasle. Amerika, najveće izvozno tržište Champagne, trošila je po 750 milijuna dolara godišnje na šampanjce. Očekuje se da će se nakon pandemije trendovi brzo ponovno popraviti. 

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.