Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Diageo kupuje Aviation Gin za 610 milijuna dolara

ryan-reynolds-aviation

Ryan Reynolds napravio je dobar posao kad je 2018. kupio većinski udjel u Aviation Ginu. Portlandski pionir craft ginova i rodonačelnik žanra modernih ginova u kojima borovica nije u prvom planu, Aviation je postao jedan od najjačih brendova u svojoj klasi i izgradio ozbiljnu vrijednost.

Petnaest godina nakon što su ga prvi put destilirali barmen Ryan Magarian i grupa garažista iz male destilerije House Spirits Distillery, Aviation gin će zadovoljno progutati gigant Diageo. Za Aviation i još nekoliko brendova iz portfolia njegova vlasnika Davos Brandsa (Astral Tequilu, Sombra Mezcal i TYKU Sake) Diageo će iskeširati 610 milijuna dolara i pridružiti ih Tanqueray, u Johnnie Walkeru, Smirnoffu i drugima na svojoj listi destilata.  

Aviation Gin u mainstream je gurnuo Ryan Reynolds koji je s većinskim udjelom preuzeo i poziciju kreativnog direktora i ambasadora brenda. Pod njegovim vodstvom Aviation je postao drugi najjači super premium gin u Americi. Reynolds će zadržati udjel u vlasništvu Aviationa i nakon što on uđe u Diageo. “Prošlo je malo više od dvije godine otkako sam posao vlasnik Aviation Gina, jer njegov okus volim više od bilo kojeg destilata,”izjavio je Reynolds, “Nisam očekivao koliko će mi čiste kreativne radosti donijeti učenje o novoj industriji. Razvoj ovog brenda kroz moju firmu Maximum Effort Marketing bio je jedan od najboljih projekata u kojima sam ikad sudjelovao. Želim zahvaliti Diageu na njegovu nevjerojatnom timu i strasti. Jako smo uzbuđeni zbog idućeg poglavlja u žvotu Aviation Gina.”

Kako je Aviation Gin pokrenuo scenu američkih craft ginova

Diageo je shvatio potencijal brendova super premium destilata vezanih uz celebrityje iz prve lige. Prije tri godine dao je milijardu dolara za Casamigos tekilu, brend koji su osnovali George Clooney i američki restorater Randy Berger poznatiji kao suprug Cindy Crawford. Surađivao je s reperom Diddyjem (ili kako se već trenutno zove) u razvoju Ciroc votke. Diageo traži brendove koji su već izlaze iz niše, imaju značajan rast i dobre profitne marže, jer je to preduvjet za premiumizaciju. S Aviationom žele razvijati tržište superpremium ginova u Americi, a s Ryanom Reynoldskom razvijaju strategiju za ubrzavanje rasta. Akviziciju će platiti vlastitim novcem i očekuju da će je dovršiti do kraja godine. 

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.