Visa Inspire

Kult Plave Kamenice

Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Kornati vina

Bol na Braču ima vjerojatno najbolju turističku kampanju ove sezone

nase-bolske-price

Jeste li znali da Tomaž Garbajs, čovjek koji je doveo windsurfing u Hrvatsku, još živi u Bolu na Braču i redovito jedri, kao najstariji surfer na lokalnoj plaži? Da u jednom bolskom masliniku radi joga kamp? Da je cijeli Brač jedna, tisuću kilometarska duga biciklistička staza koju je prvi ucrtao upravo prvi brački windsurfer s početka ovog članka? Da osim Zlatnog rata i teniskih terena u Bolu imaju i Tintoretta, u Dominikanskom samostanu na poluotoku Glavici? 

Nova kampanja Turističke zajednice Bol, nazvana Naše Bolske priče, poznatu bračku turističku destinaciju promovira puno šire od njene svjetski poznate plaže. U seriji jednominutnih filmova na internetu, Boljani i Boljanke predstavljaju stvarne atrakcije svog mjesta, vrijednosti koje Bol čine autentičnim, i s kojima njegovi mještani žive i kad turisti odu. Naše bolske priče jedan je od najboljih primjera uključivanja lokalne zajednice u turističku promociju koji smo dosad vidjeli u Hrvatskoj.

Bez kičastog folklornog afektiranja, bez superlativa i overloada tehničkih informacija, Boljani svoj turizam predstavljaju jednostavno, neposredno, s puno topline i, najvažnije, precizno. Jedanaest kraktih filmova na YouTubeu daju sve potrebne informacije za organiziranje smislenog odmora u Bolu. Kadrovi su, žanrovski dosljedno, puni morskog plavetnila i atraktivnih snimaka dronom, ali režija, kamera i scenarij sve čine svježim, simpatičnim i punim života. Svaka osoba koja se pojavljuje na filmovima može vas dočekati u Bolu, upoznati i povesti kroz neku od lokalnih atrakcija.  

Kampanja je fokusirana podjednako na domaće i strane turiste. Voljeli bismo da su u bolskim pričama i spektakularni Stinini vinogradi i još poneki detalj, ali to može ostati zadatak za iduću sezonu, za koju se TZ Bol nada da će biti bolja od ove iako su trenutno, kažu, zadovoljni posjetom. Bol je na oko pola lanjskog turističkog prometa, najviše turista dolazi iz Njemačke, Slovenije, Češke i Austrije, sa značajnim brojem hrvatskih gostiju.  “Do Brača prometuje čak dvanaest dnevnih trajektnih linija Split – Supetar i jedna katamaranska linija Split – Bol, a dva puta tjedno, utorkom i subotom, Zagreb je povezan s Bračom avionskom linijom. Početkom kolovoza planira se i uvođenje avionske linije iz  Frankfurta do Brača, koja bi bila aktivna do listopada.

Ne bude li većih poteškoća vezanih uz korona virus, nadamo se koncem srpnja postići oko 70 posto prošlogodišnjeg posjeta, a od 24. srpnja uz već jednu postojeću, očekujemo i uvođenje druge katamaranske linije direktno za Bol. Važno je istaknuti da se pridržavamo svih epidemioloških mjera kako bi se naši gosti osjećali sigurno i ugodno,” izjavio je u najavi kampanje direktor TZ Bola, Markito Marinković.  Kampanju je producirao zagrebački DOKU FILMS s redateljem Filipom Bašićem, producenticom Mihaelom Reščić iz Meritum komunikacija, scenaristicom Hanom Klain i koordinatoricom snimanja Đurđom Eterović iz TZO Bol. 

Od ove sezone Zlatni rat je prva hrvatska plaža i jedna od rijetkih u Europi, s vlastitom web stranicom, na kojoj se objavljuju sve informacije o sadržajima na plaži, vremenu i ostalom. Što je i logičnoi, jer s duljinom od 500 metara i kapacitetom od ukupno 4000 ljudi, Zlatni rat je zasebna destinacija.

Bol ima puno veći potencijal od Zlatnog rata i niza ružnih all inclusive hotela, i Turistička zajednica Bola ovom kampanjom pokazuje da barem komunikacijski stvari idu u boljem smjeru. Krize su, uostalom, idealna prilika za promjene.

aqua-panna-sidebar
naslovnica-vinski-izvjestaj.2019
Naslovnica-ulje-2019-2020

aviation-gin

Bol na Braču ima vjerojatno najbolju turističku kampanju ove sezone

by Kult Plave Kamenice time to read: 2 min