Diageo je lansirao Pocket Scotch, novi koncept pakiranja whiskyja . U suradnji s engleskom agencijom Love, Johnnie Walker, Singleton, J&B i druge svoje popularne brendove whiskyja odlučili su staviti u sjajno dizajnirane bočice živih boja inspirirane smartphonima. Rezultat je elegantno, moderno i praktično pakiranje moglo bi promijeniti način na koji pijemo whisky.
Prema većini predviđanja, globalna prodaja whiskyja u idućih će pet godinama narasti na gotovo osam milijardi dolara godišnje. Zanimljivo je da je jedan od ključnih motora tog rasta mlađa publika, posebno mlađe žene. No, whisky otkriva sve više ljudi. Ta nova publika pije osvještenije i traži kvalitetu, spremna je platiti više za premium brendove, kupuje ciljano za određene prilike, partyje, izlete, izlaske, i želi raznolikost. Ljudi žele piti sve više whiskyja.
Prodaja scotcha zadnje dvije godine raste linearno. Takvo širenje publike donosi i nove potrebe. Ljudi vole whisky, ali ga žele uklopiti u vlastite, suvremene društvene rituale. Piti ga i izvan barova, izvan svojih domova. Industrija pića već nekoliko godina traži načine kako iskoristiti taj golemi potencijal Od single maltova u kapsulama do whiskyja s egzotičnim okusima, eksperimentira se sa svime. Glavno pitanje je kako whisky osloboditi njegovih tradicionalnih okvira i približiti ga novoj publici.
Kako agencija Love navodi u studiji Pocket Scotcha, koji u Hrvatskoj distribuira PPD (Photos Photiades Grupa), whisky oslobođen tradicionalne staklene boce je whisky oslobođen za nove mogućnosti uživanja. U tankoj cool bočici koja se ne može razbiti, svoj omiljeni whisky možete ubaciti u torbu kad idete na koncert, ponijeti na plažu ili roštilj u prirodi, ili na partyju iz jakne izvaditi četiri različita whiskyja i napraviti koktel show za prijatelje. Pocket Scotch je idealno pakiranje i za hotelske mini barove, dispensere koji postaju sve jači kanal prodaje pića u hotelima, i za hotelske bazene.
Primjer Singletona, Johnnieja i J&B-a u malim pakiranjima mogao bi pokazati smjer za rješenje još jednog izazova za industriju whiskyja. Cijene. Intenzivni rast potražnje stvara pritisak na cijene scotch whiskyja (na pojedinim novim tržištima cijene rastu i do 50 posto), što je posebno relevantno za brendove koji žive od publike srednje kupovne moći i koji žele privući mlađu publiku vrlo osjetljivu na odnos cijene i kvalitete. Manja pakiranja dobre whiskyje poput Johnnie Walkera Black Label čine doslovno masovno dostupnima i, jednako važno, novoj publici otvaraju zahtjevnije žanrove poput single malt whiskyja koji u Diageovoj Pocket Scotch liniji predstavlja Singleton. Pocket Scotch je interesantan i inteligentan koncept koji bi u idućih nekoliko godina mogao značajno repozicionirati scotch na rastućem tržištu whiskyja.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.