Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Čeka li nas veliki sukob oko dostave hrane? Pizzeria Duksa javno je napala španjolski servis Glovo

glovo

Tehnološki portal Netokracija u petak je objavio priču o novom igraču na hrvatskom tržištu dostave hrane, španjolskom servisu Glovo. Točnije, o tome kako se Glovo i prije službenog lansiranja uspio zamjeriti nekima od najpopularnijih zagrebačkih lokala.

Startup Glovo osnovan je 2015. u Barceloni, kao servis za dostavu na zahtjev koji može dostaviti sve što korisnici zatrebaju iz svog grada. Želite li pizzu, pelene za dijete ili tablete za glavobolju, naručite dostavu preko Glovove aplikacije, njihov zaposlenik otiđe u trgovinu, kupi što trebate i dostavi vam kući. Korisnik preko aplikacije plaća proizvod i dostavu i može pratiti kretanje dostavljača.

Ovaj model Glovu je donio 115 milijuna eura investicije za širenje 2018 dok se vrijednost startupa procjenjuje na 300 milijuna eura. No, Glovo je u Hrvatskoj iznervirao ugostitelje, neke i toliko da su rekli kako će se morati i pravno štititi. Pizzeria Duksa javno je upozorila svoje korisnike na Glovovu praksu. Dio ugostitelja, piše Netokracija, izuzetno je nezadovoljan netransparentnošću Glovove prakse, od činjenice da su njihovi lokali u aplikaciji izlistani bez njihova znanja, do načina na koji Glovo organizira dostavu.

“Molim Vas da za naručivanje pizze iz našeg lokala ne koristite aplikacije i web stranice, jer mi NEMAMO DOSTAVU PIZZE i pića i nitko nema ovlasti dostavljati pod našim imenom, te dostavljaćima ubuduće nećemo izdavati ništa od navedenoga,” napisali su vlasnici Dukse u Facebook statusu, “Btw, pizza koja je bila zadnji puta tako izdana (više sigurno neće biti) je krenula na put prema svom jadnom naručitelju nakon što je dostavljač 25 minuta !!!! bezuspješno pokušavao izvršiti plaćanje karticom.” Što objektivno može kompromitirati Duksu kod korisnika bez njihove krivice.

Vlasnik drugog lokala koji je htio ostati anoniman, za Netokraciju je izjavio da mu predstavnici Glova u razgovorima nisu znali reći ništa o uvjetima suradnje, dok generalni manager servisa u Hrvatskoj Teo Širola tvrdi da su svi zagrebački restorani u ponudu Glova dodani iz španjolske centrale na temelju recenzija na Googleu.

Hrvatsko tržište itekako treba jaču konkurenciju i kvalitetniji izbor u dostavi hrane, a hoće li se nakon ovakvog početka njoj priključiti i Glovo i pod kojim uvjetima, moglo bi ovisiti i o njihovim odnosima s lokalnim ugostiteljima. Aplikacija trenutno normalno funkcionira, a dostavljači rade. Više o cijelom slučaju možete pročitati OVDJE.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

})