Zagrebački VINOcom kroz godine je od konvencionalnog festivala posvećenog vinu i hrani, prerastao u masovno javno okupljanje. Taj predzadnji vikend u studenom u Esplanadi vlada veća gužva nego kada usred turističke sezone pet autobusa odjednom iskrca par stotina užurbanih Kineza ili Korejaca. A nikada se valjda ni jedno vjenčanje u Esplanadi po potrošnji alkohola nije približilo VINOcomu.
Tijekom VINOcoma Esplanada postaje sama zagrebačka špica, nešto poput Cvjetnog trga ili Jelačić placa, a ni povremeni rast cijena ulaznica ne sprječava tisuće i tisuće ljudi da posjete VINOcom. Zato na VINOcom žele izlagati skoro svi hrvatski vinari i distributeri, kao i mnogo stranaca.
Ove će se godine, kako kaže utemeljitelj i vlasnik VINOcoma Ivan Dropuljić, u Esplanadi pojaviti više od 300 vinara, maslinara, pršutara i drugih proizvođača hrane i pića. A postoje i liste čekanja.
Tajna uspjeha VINOcoma jest u slobodi konzumacije. Za cijenu ulaznice, koja ove godine košta 200 kuna, možete teoretski probati 200 vina, bez ikakve nadoplate. Takva vrijednost za novac u Zagrebu ne postoji. Ovogodišnji VINOcom održava se i petak i subotu od 11 do 18 sati. Uz izložbu vina i hrane, na VINOcomu će se odvijati i nekoliko specijaliziranih radionica.
VINOCOM
petak i subota
23. i 24. studenog 2018.
11:00 – 18:00
Esplanade
Mihanovićeva 1, Zagreb
ULAZNICA 200 kuna
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.