Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Od 11 ujutro pred kućicama na Zagreb Burger Festivalu stvaraju se redovi

zagreb-burger-festival-2018

Jutro na prvi dan Zagreb Burger Festivala trebalo bi biti neka vrsta soft openinga. Kućice se još ukrašavaju čilijima, umacima i svježm začinskim biljem, roštilji se zagrijavaju, kombiji dostavljaju čaše, meso, blogeri dolaze na prezentacije, a prava gužva počinje navečer, kad se ekipa iz grada počinje slijevati na Strossmayerov trg i  DJ-jevi iz glavnog lineupa preuzimaju stage.

No već oko 11 ujutro u četvrtak, na prvi dan festivala koji ove godine traje od 13. do 23. rujna, pred nekim su se kućicama počeli stvarati redovi. Kad smo rano popodne došli na press prezentaciju i vidjeli da za skoro svim stolovima ljudi sjede i jedu, pomislili smo da su to ljudi iz organizacije ili medijske ekipe. Bili su to prvi gosti. Kad smo oko devet navečer ponovno prolazili kraj Strossmayerovog trga, kolone ljudi već su prolazile ispod velikog natpisa na ulazu u festival, a na trgu je bila prava gužva.

Zagreb Burger Festival predvodnik je hrvatskih street food festivala. Lani su srušili rekord posjećenosti sa 170.000 posjetitelja u jedanaest dana, s vjerojatno najlošijim vremenskim uvjetima koje su mogli zamisliti. Osam od jedanaest dana padala je jaka kiša ili tuča. Ove godine, kad prognoza najavljuje pravo vruće bablje ljeto cijeli idući tjedan, i s početkom kakav smo vidjeli u četvrtak, novi rekord posjećenosti gotovo je siguran.

Organizatori Zagreb Burger Festivala prvi su shvatili da za uspješan street food festival nije dovoljno staviti kućice na premium lokaciju, već gosti moraju dobiti dobar ambijent i ponudu kakve drugdje nema, koja se mora poboljšavati iz godine u godinu. Ove godine svaka kućica ima pažljivo aranžiran šank, sve je puno svježih čilija, bosiljka, avokada, povrća, specijalni detalji pojedinih kučca dobro su istaknuti, nitko nema ponudu sličnu drugome, najjači brendovi pored stalne ponude svakih nekoliko dana, RougeMarin i svaki dan, imaju pop upove s posebnim hamburgerima, dovoljno je stolova, loungevi su udobni i prostrani, stage je velik, glazbeni program autoritativan, industrijskog pivskog sponzora zamijenili su craft pivovarom, Garden Breweryjem, imaju šest novih kućica i nekoliko zanimljivih gastro atrakcija poput Masonova TeranB burgera s Matoševićevim teranom ili burgera iz BarbaQ Burger Buddy smokera Mojmira Žuvele (koji uskoro u Zagrebu otvara roštiljarnu Smokeraj), i dovoljno komercijalnih aduta poput “mrcina” burgera od pola kile koji je na festival doveo zagrebački 50 A Burger & Champagne Bar.

Marin Nekić na malom kamionetu dostojnom Mućki miješa koktele s ginom, Mate Janković zabavlja goste na kućici bistroa Pod Zidom, Volim Ljuto prima prijave za subotnji Okršaj ljutomanau jedenju ekstremnih čili papričica, muziku će puštati Kenny Dope i Huey Morgan, a na travi su podigli dovoljno napuhanih dvoraca, tvrđava i trampolina da klincima ne bude dosadno ni sekunde (imaju i mehaničkog bika za rodeo). Zagreb Burger Festival, čija ekipa stoji i iza Foodballerke, pokazao je na koji se način festival hrane pretvara u ozbiljnu komercijalnu operaciju i kvalitetan gradski sadržaj. Interes publike to je potvrdio i ove godine.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.