Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Nova Strategija vinarstva i vinogradarstva Istre bazira se na dva cilja i četiri glavne poluge

istra-vina

Na jučerašnjoj izbornoj skupštini Vinistre, jednoglasno je usvojen najvažniji dokument istarskih vinara dosad. Riječ je o Strategiji vinarstva i vinogradarstva u Istri do 2030. godine. Strategija se izrađivala više od godinu dana, a u njenom su sastavljanju sudjelovali skoro svi važni istarski vinari, od manjih i još neafirmiranih proizvođača, preko klasika istarskog vinarstva, do velike Lagune. Dokument sadrži oko 200 stranica, a prema odluci Upravnog odbora Vinistre cijeli tekst još nije dostupan javnosti.

Uspjeli smo svejedno doznati neke vrlo općenite detalje o novoj istarskoj vinskoj strategiji. Strategija razvoja vinarstva i vinogradarstva temelji se, dakle, na četiri glavne poluge. Riječ je prvo o Profesionalnom i strukturiranom upravljanju marketingom. Drugo, o Unapređenju proizvoda, treće o Snažnom povezivanju s turizmom i četvrto o Reorganizaciji sustava upravljanja. Te četiri poluge trebaju poslužiti ispunjavanju dva glavna cilja.

Glavni ciljevi Strategije jesu povećanje potražnje za istarskim vinima i umjereno povećanje ponude. Nova istarska Strategija vinarstva i vinogradarstva mogla bi postati važan dokument u narednoj fazi razvoja vinske proizvodnje u Istri. U svakom slučaju, dobro je vidjeti da se barem jedna regija u Hrvatskoj zajednički, sustavno i dugoročno bavi razvojnim planovima.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.