Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Njujorški Muzej sladoleda utjelovio je sve naše dječje (i sadašnje) snove

muzej-sladoleda-glavna

Ideja o Muzeju sladoleda jedna je od onih toliko očiglednih ideja, da smo uvjereni kako je negdje već odavno ostvarena. Ovaj upravo otvoren u Meatpacking Districtu u New Yorku možda zaista nije prvi, ali je sigurno najuspješniji. Trenutno ima više od 23.000 followera na Instagramu i kad pregledavate taj profil čini vam se kao da je netko složio na ekran sve vaše dječje (i sadašnje) snove o sladoledu. Kuratori Muzeja sladoleda su, kako stoji u najavama, “kolektiv dizajnera, umjetnika i prijatelja opsjednutih sladoledom.”

Projekt je pokrenula 24-godišnja Maryellis Bunn, inspirirana svojim snom iz djetinjstva, u kojemu pliva u bazenu punom šećernih mrvica. Bunn je stručnjakinja za kreativne strategije, među klijentima su joj Facebook i Instagram. Koautor muzeja je Manish Vora, poznato ime umjetničke startup scene. Tajming otvaranja je savršen, usred toplotnog i turističkog vala u New Yorku. Muzej će biti otvoren do 31. kolovoza.

sladoled

U pet dana prodali su 31.000 ulaznica i trenutno nema karata.  Muzej sladoleda zapravo je pomno osmišljena marketinška kampanja. To nije ništa novo, svojedobno se dosta pisalo o projektu Muzeju osjećaja koji je bio velika reklama za osvježivače zraka Glade. No Bunn i Vora stvar su digli na višu razinu i puno bolje integrirali projekt u društvene mrežame i lokalno tržište, stvarajući pokazni model za slične kampanje.  Ciljali su mlađu publiku “koja na društvenim mrežama želi pokazati da je negdje vani i radi nešto zabavno”, kako su objasnili u intervjuu za The New York Times. Cijena ulaznice od 12 do 18 dolara za koju se u muzeju može pojesti neki od otkačenih sladoleda, slična je onima u najpopularnijim njujorškim sladoledarnicama poput Black Tapa ili Big Gay Ice Creama.

Zarada muzeja dosad se procjenjuje na 360.000 do 540.000 dolara. Prostor je donirala nekretninska kompanija TF Cornerstone da bi reklamirala svoje poslovne prostore u Meatpacking Districtu. Muzej će financijski završiti na nuli, što znači da će ostvariti cilj. U Muzeju sladoleda je 30 partnera i sponzora uključujući Dove čokolade i Fox. Među izlošcima su bazeni sa šećernim mrvicama u koje posjetitelji mogu uskočiti poput Maryellis Bunn u svom snu, instalacije korneta oštećenih u proizvodnji koji se inače melju i stavljaju u hranu za životinje, baloni od zagrijanog šećera punjeni helijem, klackalice u obliku žlica za sladoled, komentar na food porn u formi lažnih sladoleda od biljne masti koje posjetitelji mogu stavljati u divovske posude kako bih ih slikali za Instagram, soba od čokolade i niz drugih atrakcija.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.