Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Podravka je nakon 30 godina promijenila logo i predstavila svoj novi vizualni identitet

Koprivnička Podravka nakon trideset je godina promijenila logo i predstavila svoj novi vizualni identitet. Novi logo kompanije temelji se na tradicionalnim elementima srcu i crvenoj boji, ali je puno pročišćeniji i moderniji. Činjenica da je riječ o osmoj iteraciji loga od 1951. godine, odražava političke, društvene i tržišne promjene koje je ova podravska kompanija prolazila od osnutka.

“Ovim rješenjem zadržali smo srce, ali smo ga oslobodili”, rekao je na predstavljanju Davor Bruketa, dizajner i suvlasnik zagrebačke agencije Bruketa&Žinić&Grey koja s tipografom Markom Hrastovcem potpisuje redizajn. Bruketa&Žinić&Grey s Podravkom surađuju više od 20 godina.

Novi vizualni identitet predstavila je direktorica Podravke Martina Dalić. Pojasnila je, kako prenosi portal epodravina, da je riječ o prirodnom nastavku promjena koje se odvijaju unutar kompanije i da novi logo otkriva dvije velike promjene. Prva je naglasak na Podravka grupu koja obuhvaća više firmi u prehrambenoj i farmaceutskoj industriji, a druga je razdvajanje korporativnog brenda od identiteta branda Podravka. Novi vizualni identitet Podravke u Koprivnici je, čini se, primljen puno bolje od nesretnog “hrđavog srca” kako su Koprivničani pogrdno nazvali izvrsnu skulpturu Nikole Vudraga i Zlatka Kauzlarića Atača postavljenu pred zgradom Podravke ujesen 2022. godine.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.