Najutjecajniji restoranski vodič na svijetu širi se na hotele. Malo nakon što je World’s 50 Best pokrenuo izbore najboljih hotela, njihov je primjer slijedio i Michelin. Ovo širenje, još jedno u mandatu glavnog urednika Gwendala Poullenneca, značajan je zaokret Michelina prema luksuznom turizmu, tržištu s potencijalno značajanim posljedicama na hotelski biznis.
Uredništvo Michelina hotelski vodič priprema od 2018. i ambicija im je da bude jednako utjecajan kao njihov restoranski vodič. Michelin, kažu, publici želi ponuditi stručnu i objektivnu informaciju, nasuprot influencerskih preporuka i platformi koje hotele svrstavaju prema plaćenim oglasima. Michelinovi inspektori već su ocijenili 5300 hotela u 120 regija, a u narednom će ih razdoblju ocijeniti još velik broj, prema preciznim i zahtjevnm kriterijima među kojima su:
Uz tehničke kriterije, osobne i jedinstvene priče hotela ključne su u ocjenjivanju. Michelinova strategija ocjenjivanja hotela odražava trendove, kulturne promjene i suvremene preferencije gostiju, ali ona je usko povezana i s Michelinovim poslovnim modelom širenja na ona nova tržišta čije lokalne organizacije plate dolazak vodiča i uzimanja provizije za rezervacije koje se naprave preko Michelinovih web stranica.
Od ove godine čuveni vodič više nije dostupan u obliku knjige u našoj zemlji. Ocjene restorana mogu se besplatno pogledati na Michelinovoj web stranici ili putem aplikacije. Kritičari zbog toga upozoravaju da bi ocjene hotela mogle biti previše benevolentne, ali u svakom slučaju hotelski Michelin i njegov komercijalni utjecaj bit će snažan motivator za poboljšanje hotelske ponude na turističkim tržištima, posebno onim manje razvijenima poput hrvatskog.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.