Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Krajnje je vrijeme da Bašić, Vukadin i Tomljanović napuste MasterChef

Hrvatskom MasterChefu treba temeljiti redizajn. Ovosezonskom se MasterChefu dogodilo isto ono što se događa mnogim masovnom konfekcijskim proizvodima; istodobno je dosegnuo vrhunac popularnosti i prag istrošenosti. U industriji velikih brojki taj se paradoks rješava stalnim  kozmetičkim promjenama imidža kroz agresivne marketinške kampanje kako bi masovni stari proizvod uvijek ostao mlad.

Coca Cola, Fanta, McDonald’s i mnogi drugi, stalno obnavljaju imidž novim video spotovima, posebno oblikovanim verbalnim i vizualnim porukama i nizom paramarketinških aktivnosti, ali ne i bitno novom ponudom. Coca Cola je uvijek ista, a Fanta i McDonald’s tek povremeno dodaju nove okuse da bi ostavili dojam svježine. Problem televizijskih reality formata kao što je MasterChef jest u tome što se oni ne mogu umjetno osvježavati, budući da svake godine MasterChef vode tri ista suca. Koji s vremenom postanu dosadni, pa ih je nužno zamijeniti.

Neki suci uspijevaju trajati pet, sedam ili deset godina, a neki se razmjerno brzo i definitivno potroše, kao što se dogodilo Melkioru Bašiću, Damiru Tomljanoviću i Stjepanu Vukadinu u njihovoj trećoj sezoni u MasterChefu. Pa vodstvo Nove TV, želi li sačuvati visoku gledanost, nema mnogo izbora nego da ih što prije zamijeni. U najboljem slučaju za MasterChefove sadašnje suce, oni će izdržati još jednu sezonu ako producenti odmah ne nađu tri nova člana žirija. No, prilično smo sigurni da 2025. Bašića, Vukadina i Tomljanovića više nećemo gledati u MasterChefu.

Zašto je sadašnjim MasterChefovim sucima istekao rok trajanja? Prvo, dvojica od trojice nemaju potencijal televizijskih zvijezda. Jedino Melkior Bašić može ostvariti dugoročnu medijsku karijeru, ali bi morao biti puno pažljiviji pri javnoj uporabi svog imena: neka neugledna adventska kućica s natpisom Kralj Melkior sigurno ne pridonosi jačanju Bašićeva imidža. Drugo, MasterChefovi suci profesionalno su nevjerodostojni. U ove tri godine počinili su previše tehničkih pogrešaka da bi im itko tko se razumije u kuhanje i dalje vjerovao.

Treće, MasterChefovi suci izgubili su javni integritet. Kad vidite tri kuhara u prugastim mornarskim majicama kako pjevaju turbo folk šlager Tončija Huljića, te ljude ni uz najbolju volju više ne možete shvaćati ozbiljno. A nisu ni zabavni. Bašić, Vukadin i Tomljanović u ove su se tri godine pretvorili u tipičnu medijsku potrošnu robu, koja se nužno mora zamijeniti.

No, ta zamjena može biti dobra za njihove kuharske karijere. Primjerice, bilo bi sjajno kad bi Melkior Bašić još dok cijela Hrvatska pamti njegovo lice otvorio bistro u centru Zagreba, u kojem bi baš on svaki dan kuhao. Ne sumnjamo da i druga dvojica MasterChefovih sudaca poslije tri sezone loše televizije mogu nastaviti s cjelogodišnjim restoranskim kuhanjem. Bit će im mnogo bolje nego u MasterChefu.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.