Dok su djeca bila manja, češće smo išli u McDonald’s. Štogod mislili o nutritivnim značajkama McDonald’sove hrane, a ne mislimo ništa dobro, klincima je katkad teško uskratiti McDonald’s.
Pošto su djeca odrasla, u McDonald’su nismo bili doslovno godinama, do prekjučer kad se naša studentica nostalgično zaželjela predtinejdžerskih okusa. Pa smo u drive-inu na Heinzelovoj naručili šest nuggetsa, pomfrit, veliki ledeni čaj, cheeseburger i nekoliko umaka. Sve nas je to koštalo dosta nevjerojatnih osam eura, kao jedna jeftinija manja pizza bez pića u jeftinim pizzerijama.
Kasnije smo prema McDonald’sovim tablicama izračunali koliko smo kalorija dobili za tih osam eura: radi se o više od tisuću kalorija, bez umaka. S umacima ta brojka raste iznad 1200 ili 1300 kalorija. Dakle, za osam eura dobiva se dovoljno za skoro cjelodnevnu potrebu za kalorijama za mlađe žene.
U svijetu trenutno radi više od 40.500 McDonald’sovih restorana, što je nekoliko stotina više nego lani. Puno kalorija za malo novca jedna je od glavnih šifri McDonald’sova uspjeha (tu su još brendiranje, ujednačenost, marketing i solidni sanitarni standardi). McDonald’sova je hrana, naravno, ubitačno nezdrava: previše soli, previše masnoća i previše šećera. No dok se god stotine milijuna ljudi širom svijeta mogu žešće najesti za manje od deset eura, McDonald’s će nastaviti otvarati nove restorane.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.