Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Nosite li Vegetu u fine dining restorane? Ili je riječ o najgoroj novijoj reklami za hranu?

Dakle, mlada žena u tamnoj večernji haljini sjedi u nekoj svečano uređenoj blagovaonici. Formalno uniformirani konobar donosi joj tanjur pod zvonom. Konobar skida zvono i otkriva tanjur koji izgleda kao da je došao iz nekog suvremenog fine dining restorana.

Gospođa pričeka da se konobar okrene, pa iz male večernje torbice krišom vadi nešto što izgleda kao ruž. No, ruž je zapravo vrećica iz koje posipa jelo nekim prahom i tek nakon toga počinje jesti s izrazom užitka na licu. 

Na ekranu se pojavljuje natpis Sve ima bolji okus s Vegetom. Biste li zaista nosili Vegetu u fine dining restorane? Ili se radi o najgoroj i najpromašenijoj reklami za hranu u novijoj povijesti hrvatske prehrambene industrije? Vegeta je nesumnjivo senzacionalno uspješan proizvod globalnog dometa: kutije Vegete vidjeli smo čak i u jednom genijalnom dućanu sa začinima na arapskoj tržnici u Marseillesu.

Ali, Vegeta se u zadnjih tridesetak više godina nije miješala u fine dining jer ondje ne pripada. Pokušaj infiltracije Vegete u fine dining strateški je pogrešan: niti jedan fine dining chef danas više neće rabiti Vegetu. A redovite potrošače Vegete fine dining uglavnom ne zanima. Prema tome, ova se nesklapna reklama ne obraća nikome. Podravka je ozbiljna, velika kompanija s jako dobrim financijskim rezultatima. Zaista je nejasno zašto se upušta u ovakve ekscese.

PODIJELI
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.