Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Osim Vinistre, na ProWein prvi put dolazi i Kylie Minogue

kylie-minogue

Kylie Minogue nije vinarka, ali je shvatila da će vina prodati samo ako ih prodaje osobno. Pravilo je to koje investitori i proizvođači vina često ne razumiju ako ne potječu iz vinskog svijeta. Možete imati sto ambasadora, ali vino je specifičan brend, ljudi žele vidjeti i upoznati osobu koja ga radi i osobno od vinara čuti kako razmišlja i što osjeća prema svom vinu.

Tako će na ProWeinu u Düsseldorf, navjećem vinskom sajmu na svijetu na kojemu ove godine svoj štand prvi put ima Vinistra, premijerno nastupiti i Kylie Minogue. Pjevačica će osobno voditi tastinge i predstavljati svoja vina. Celebrity vina rijetko su ozbiljna. Uglavnom su to tehnička, komercijalna vina srednje klase u najboljem slučaju, pomno brendirana ali bez osobitog karaktera. Izuzetak su neka Stingova vina, Miraval Brada Pitta i još svega nekoliko brendova.

Neka od tih vina, međutim, neobično dobro uspiju na tržištu. Kylie Minogue jedna je od najuspješnijih. Kylie Minogue Wines osnovala je prije dvije godine, usred lockdowna. Lani je prodala više od 7 milijuna boca i napravila promet od desetak milijuna dolara. Od toga je njen najveći hit, rose prosecco (85% glera, 15% crni pinot) zaradio oko osam milijuna. Za razliku od većine celebrityja, Minogue aktivno sudjeluje u proizvodnji vina i osobno promovira i prodaje svoja vina. Njen štand na ProWeinu bit će u French Hallu od 19. do 21. ožujka. Na sajmu ove godine sudjeluje više od šest tisuća izlagača u 13 hala. Osim rose prosecca, Minogue proizvodi i mirni rose i sauvignon blanc.

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.