Otkad je 2001. počeo profesionalno igrati tenis, Rafael Nadal je, prema Forbesu, zaradio više od 125 milijuna eura i razvio globalno poslovno carstvo. Jedan od najvažnijih dealova sklopio je ovih dana, riječ je o suradnji sa španjolskom hotelskom gurpom Meliá, s kojom će u idućih pet godina otvoriti 20 luksuznih hotela na Mediteranu.
Nadalov hotelski brend zvat će se Zel i razvijat će neformalne, hipsterske koncepte koji će se moći uklopiti u prirodni mediteranski ambijent ili mediteranski ambijent prenositi na druge lokacije. Nadal već ima ugovore s Nikeom, Babolatom, Amstelom i brendom Richard Mille koji mu nose 12 milijuna eura godišnje, i sponzorski ugovor s KIA-om koja ga prati od 2004, koji ističe 2025. Tu su još i niz ugovora sa španjolskim kompanijama Telefonice, banke Sabadel, osiguravajućeg društva Mutua Madrileña i suradnja s ministarstvom poljoprivrede. S Cristianom Ronaldom, Pau Gasolom i Enriqueom Iglesiasom osnovao je investicijsku tvrtku i prestižnu nogometnu školu, ali i dalje najviše ulaže u turizam i ugostiteljstvo.
Nakon uspjeha s restoranima u Madridu i na Ibizi, Nadal je s firmom Tatel lani otvorio novi lokal u srcu Beverly Hillsa, a uskoro će otvoriti još dva u Rijadu u Saudijskoj Arabiji i Bahreinu. U hotele već investira na meksičkim Karibima, u dva hotelska kompleksa, Secrets Aura i Sunscape Sabor u Conzumelu, koji zajedno imaju gotovo 500 soba. Prvi hotel u lancu Zel otvorite ću Mallorci, a onda se širiti na Madrid, Pariz, London, Aziju i na Bliski istok.
Fotografije/
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.