Ovakva potražnja za šampanjcem nije viđena od ludih 20-tih, tako bi se mogao sažeti intervju koji je direktor Moet Hennessyja Philippe Schaus nedavno dao Bloombergu. Schaus je javno rekao da Moëtu ponestaje vrhunskih šampanjaca. Glavni razlog je golemi rast potrošnje šampanjaca nakon ukidanja protupandemijskih mjera i povratak potražnje iz Kine i ostatka Azije.
Moët Hennessy, vlasnik Dom Pérignona, Moët & Chandona i Veuve Clicquota, lani je imao rekordnu godinu. Samo izvoz u SAD porastao im je za 69 posto, dok je već u prvoj polovici ove godine prodaja rasla gotovo 14 posto u usporedbi s istim razdobljem lani.
Potražnja za šampanjcem odražava sve veću potražnju za luksuznom robom. Nakon blagog pada prodaje na početku pandemije, ljudi troše novac akumuliran tijekom lockdowna a kvalitetna i vrhunska vina su među naprodavanijim proizvodima uopće. LVMH je nadmašio očekivanja analitičara u četiri od svojih pet glavnih sektora. Direktore Moeta brine rast troškova koji će se morati odraziti na višim cijenama ali, tvrde, još uvijek imaju više razloga za slavlje. Moet očekuje da će se iscrpljene zalihe šampanjaca početi obnavljati 2023. jer je berba u Champagni bila izvrsna.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.