Jutros smo u zagrebačkom kafiću Corner naletjeli na letak za vino G točka poznate slavonske vinarije
Galić. Letak počinje pitanjem otisnutin velikim slovima: Tko kaže da je muškarci tesko pronalaze? Pa manjim fontom piše: Put do enološkog vrhunca ponekad je puno jednostavniji nego što mislite.
Činjenica jest da seks skoro sve prodaje. Međutim, ovako izravno i ljigavo uplitanje seksa u vinsku industriju dosad se nije pokazalo osobito uspješnim. Primjerice, prije 25 godina u Kaliforniji se proizvodio Merlot Marilyn, s jednom od poznatijih fotografija Marilyn Monroe na etiketi: reakcija javnosti i tržista varirala je između prezira i ignoriranja.
Prije osam godina Davor Zdjelarević osmislio je liniju jeftinijiu vina Klinka, s jasnim seksualnim asocijacijama o adolescenticama. Premda se ovdje radilo o artikuliranom i subverzivnom konceptu, ni Klinka nije prošla na tržistu (okej, vina su bila zaista loša). Galićeva G točka nije dio nikakvog konzekventnog koncepta, nego tek loša i banalna dosjetka, koja teško da će prodati i jednu buteljku više.
Usput govoreci, Galić je ove godine na tržište pustio svoje najbolje vino dosad, Sauvignon iz 2015. koji, srećom, nije opterećen netalentiranim PR-om kao G točka, kupaža caberneta i merlota.