Dok fanovi čekaju nove pjesme, Rihannin konceptuali poslovni genij privlače potpuno druge stvari. Nakon što je s brendom Fenty rasturila na tržištu make-upa i donjeg rublja, LVMH ju je imenovao kreativnom direktoricom, a sada fokus prebacuje na hranu.
Prema podacima objavljenima na Twitter profilu posvećenom svemu čime se pop diva bavi, njezina kompanija Roraj Trade nedavnoje zaštitila brend posuđa i pribora za jelo Sorry, I’m Booked. Riječ je očigledno o malo većoj liniji merchandisea jer je brend registriran za više područja, od hrane do science-fictiona.
Američko izdanje tabloida Sun objavilo je, pozivajući se na izvor iz Rihannine svite, da pjevačica priprema i kuharicu s nekima od njenih omiljenih karipskih jela (Rihanna je odrasla na Barbadosu i karantenu je provela usavršavajući lokalne recepte za kuharicu). Rihannini obožavatelji, koji se kolektivno nazivaju Navy (ako vas ovo podsjeća na L.R.Hubbarda u redu je, fanatični su kao Sea Org) nisu oduševljeni. Od 2016. čekaju novi album, a već je postao vic da Rihanna pokušava sve samo ne snimiti novu pjesmu. Čini se da je trentuno puno više zanima graditi poslovno carstvo.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.