Industrija pića ujedinjuje se u velikom obrambenom poduhvatu. Najveći svjetski proizvođač piva Anheuser-Busch, svoj je protfolio piva proširio novim proizvodom. Uz Budweiser i Busch, sada proizvode i tekućinu za dezinficiranje ruku, koju će podijeliti u suradnji s američkim Crvenim križem i drugim neprofitnim organizacijama, koristeći prednosti svoje distribucijske i logističke mreže. Iako je riječ o besplatnom potrošnom proizvodu, Anheuser-Busch svoj je dezinficijens pomno brendirao i pakirao u bočice koje podsjećaju na njegova najpopularnija piva.
Istodobno, na proizvodnju dezinficijensa bacio se i jedan od najvećih svjetskih proizvođača žestokih pića. Umjesto Smirnoff votke i Johnnie Walkera, Diageo je najavio da u će proizvesti osam milijuna bočica dezinficijensa, namijenjenih prvenstveno liječnicima i medicinskom osoblju na prvoj liniji borbe protiv epidemije.
Osim toga, Diageo će donirati dva milijuna litara alkohola za dezinfekciju svojim partnerima u osam zemalja. Riječ je o neutralnom pšeničnom alkoholu od 96 posto koji se inače koristi za proizvodnju gina i votke. “Medicinski radnici su na čelu borbe protiv ove pandemije i moramo učinit sve što možemo da im pomognemo,” izjavio je direktor Diagea Ivan Menezes, “Najbrži i najefikasniji način za nas je da odgovorimo na rastuću potražnju za dezinficijensima.”
Diageo se priključio sve većem broju kompanija koje pomažu u saniranju nestašice sredstava za dezinfekciju. Luksuzni konglomerat LVMH svoje je tvornice Guerlain i Dior parfema prebacio na proizvodnju dezinficijensa, BrewDog je isto učinio sa svojom pivovaromu Engelskoj koja sada umjesto Punk IPA-e proizvodi Punk Sanitiser, deseci destilerija gina i whiskyja dobile su privremene dozvole za proizvodnju dezinficijensa. Sve što se proizvede se donira bolnicama ili dijeli preko humanitarnih udruga.
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.