The World’s Best Vineyards nova je nagrada u istoj organizaciji u kojoj se biraju restorani za prestižnu listu World’s 50 Best Restaurants i barovi za World’s 50 Best Bars. Na prvom izboru najboljih vinograda na svijetu trijumfirali su oni iz Južne Amerike.
Najboljim vinogradom na svijetu proglašen je Zuccardi Valle de Uco iz Argentine. Europski vinogradi također su zauzeli značajna mjesta na ljestvici, ponajviše Španjolski. Najbolje vinograde na svijetu bira žiri sastavljen od vodežih svjetskih sommeliera, novinara specijaliziranih za luksuzni turizam i ljubitelja vina. Slično kao restorani, vinogradi se ocjenjuju i rangiraju po regijama. U svakoj regiji bira se sedam najboljih vinograda. Nema čvrstih kriterija za ocjenjivanje, nagrada ne promovira samo vinarstvo već i vinski turizam.
U obzir se uzima “cjelokupno isukstvo” koje uključuje restorane, organizaciju obilaska, profesionalnost osoblja, krajoliki i ambijent, ugled vinograda, pristupačnost, kvaliteta…sve što vinograd čini vrijednim posjeta. Ovo su najbolji vinogradi na svijetu za 2019.g odinu.
Najbolji vinogradi na svijetu 2019.
Zuccardi Valle de Uco, Argentina (kontinentalni pobjednik za Južnu Ameriku)
Bodega Garzón, Urugvaj
R. López de Heredia Viña Tondonia, Španjolska (kontinentalni pobjednik u Europi)
Quinta do Crasto, Portugal
Catena Zapata, Argentina
Montes, Čile
Clos Apalta Winery, Čile
Rippon, Novi Zeland (kontinentalni pobjednik za Australiju)
Marqués de Riscal, Španjolska
Weingut Dr. Loosen, Njemačka
Craggy Range, Novi Zeland
Robert Mondavi Winery, SAD (kontinetalni pobjednik Sjeverne Amerike)
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalni
Uvijek aktivni
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju izričito traži pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu izvršenja prijenosa komunikacije preko elektronske komunikacijske mreže.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog naloga, dobrovoljne suglasnosti od strane vašeg dobavljača internet usluge ili dodatnih zapisa treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.