Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Evo zašto se AB InBev rješava Pilsner Urquela i svih ostalih istočnoeuropskih brendova

pilsner

Nakon spajanja sa SABMillerom, transakcije vrijedne 106 milijardi dolara, pivarski div InBev nastavlja restrukturiranje kako bi dobio odobrenje regulatora. Prema izvještajima Reutersa, ABInbev se želi riješiti cijelog istočnoeuropskog portfelja. Za 8 milijardi dolara spremni su prodati svoj češki, mađarski, rumunjski, poljski i slovački biznis, a to među ostalim uključuje i odlični češki Pilsner Urquel, i mađarski Dreher. Europske brendove Peroni, Grolsch i Meantime već su za 3,41 milijardu dolara prodali japanskom Asahiju.

Odluka da prodaju neke od značajnih istočnoeuropskih brendova piva za AB InBev je politička koliko i financijska. U istočnoj Europi prodaja piva pada, a korporacija je strateški više zainteresirana za Južnu Ameriku i Afriku gdje je SABMiller najjači.  AB InBev je nedavno obećao 70 milijuna dolara ulaganja u Južnoafričkoj republici da lokalnim vlastima dokaže da promjene u strukturi kompanija neće ugroziti tamošnja radna mjesa. Europska komisija spajanje AB InBeva i SABMillera drži pod velikim upitnikom, odluku bi trebali donijeti 24. svibnja, pa poljska, mađarska i druga istočnoeuropska piva postaju preveliko opterećenje. Američki regulatori zabrinuti su zbog posljedica spajanja dviju pivarskih kompanija, posebno posljedica na američku industriju craft piva. Odobre li im spajanje, AB InBev i SABMiller kontrlirat će 30 posto svjetskog tržišta i nevjerojatnih 75 posto američkog. Wall Street Journal piše da je glavni kandidat za kupnju istočnoeuropskih brendova opet Asahi, jer nema puno šanse da bi Carlsberg i Heineken dobili odobrenje regulatora.

 

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.