Kult plave kamenice - logotip
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

George Clooney je svoju tekilu Casamigos uspio prodati Diageu za milijardu dolara

clooney-casamigos-g

Digaeo je postigao definitivni sporazum s holivudskim superstarom Georgeom Cloonyem o akviziciji njegova brenda super premium tekile Casamigos za milijardu dolara. Potvrdio je to jučer Digaeov glavni direktor Ivan Menezes: “Oduševljeni smo što možemo ajaviti ovu transakciju i proširiti svoju pristunost u kategoriji tekila. Ovo poddržava našu strategiju fokusiranja na visoki rast super premium i viših segmenata. Neposredni cilj kupovine Casamigosa je širenje ovog brenda izvan SAD-a i kapitaliziranje njegova značajnog potencijala. Veselimo se uspjehu.” 

Cijena od milijarde dolara temelji se na vrijednosti kompanije procijenjenoj na 700  milijuna dolara i sadašnje prodaje za koju procjenjuju da bi u idućih deset godina mogla preći 300 milijuna dolara. 

George Cloonye osnovao je Casamigos 2013. na početku buma superpremium tekila, zajedno s Randeo Gerberom, američkim restoraterom i mužem Cindy Crawford i Mikeom Meldmanom. Brendirali su je kao tekilu “koju prijatelji rade za prijatelje.” Vrlo uspješno brendiranje o bogat, meki okus Casamigosu su donijele niz prestižnih svjetskih nagrada i vrtoglavi rast od 54 posto godišnje u zadnje dvije godine. Lani su prodali 120.000 sanduka, uglavnom u Americi. Ove godine planiraju prodati  170.000 sanduka. Clooney, Gerber i Meldman ostat će uključeni u odluke o Casamigosu jer bi Diageo bio lud da se odrekne njihovih marketinških supermoći.  Akvizicija će biti dovršena do kraja 2017. nakon što prođe sva američka regulatorna tijela. Ako se rast tekilena globalnom tržištu nastavi sadašnjim ritmom, a gotovo je sigurno da hoće, Casamigos bi u iduće tri godine, kad iza nje stane Digaeova distribucija, mogla eksplodirati.

https://www.instagram.com/p/BU-Hk-RBQaS/

Digaeo već ima Don Julio, Peligrosso i De Leon tekilu, i kupovina Casamigosa samo potvrđuje da ovo piće tek čeka pravi trijumf.  S druge strane, analitičari upozoravaju da cijena od milijardu dolara ukazuje samo na to koliki je trenutno hype za super premium žestokim pićima, posebno onim egzotičnijima, poput ruma, tekila i mezcala. Najveći igrači poput Diagea i Pernod Ricarda spremni su spržiti ozbiljne sume samo na temelju trenutne percepcije o kvaliteti super premium brendova. Kad tržište počne ocjenjivati najprivlačnije među njima, strast prema akvizicijama vjerojatno će splasnuti. George Clooney jedan je od onih koji su iskoristili trend i od ove će akvizicije zaraditi više od 200 milijuna dolara

Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Sve što stvarno trebate znati o gastronomiji

Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.